۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۸۶۴۸۲
حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری:

خبرگزاری رسا مشکلات طلاب را به مسؤولان حوزه منتقل کند

خبرگزاری رسا مشکلات طلاب را به مسؤولان حوزه منتقل کند
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگزاری رسا به طور صادقانه و به روز اخبار خود را منتشر می کند، گفت: خبرگزاری رسا مشکلات مختلف طلاب را به مسؤولان حوزه منتقل کند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران تراز انقلاب باید مطالب خوب و متناسب با زمان تولید و منتشر کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برخی رسانه ها و خبرگزاری ها اخباری را منتشر و منتقل می کنند که مطالب غیر صحیح و برخلاف واقع بوده و از منشأ درست و صحیحی برخوردار نیست، بلکه بر اساس شنیده ها، گفته ها و شایعات بوده است.

وی با بیان اینکه صداقت در گفتار مهمترین ویژگی خبرنگار و رسانه تراز انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: در این روزها خبرنگاران درباره شوراهای شهر مطالبی را منتشر کردند که تکذیب شد.

رسانه ها نقش رابطی دوسویه میان مردم و مسؤولان ایفا کنند

وی با بیان اینکه رسانه ها باید نقش رابطی دوسویه میان مردم و مسؤولان ایفا کنند، گفت: رسانه ها و خبرگزاری ها باید دردها و مشکلات و صدای مردم را به گوش مسؤولان برسانند و همچنین پاسخ مسؤولان را به جامعه انتقال دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری ابراز کرد: سالیانی است که در خدمت دوستان خبرگزاری رسا هستم و این رسانه حوزوی اخبار را به طور صادقانه و به روز منتشر و مشکلات جامعه را بررسی می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خبرگزاری رسا مربوط به خواص جامعه است بیان کرد: خواص جامعه با رسانه حوزوی رسا ارتباط دارند و از مطالب آن استفاده کرده و بهره می برند.

وی بر ضرورت انتشار مشکلات طلاب در خبرگزاری رسا تأکید کرد و افزود: مناسب است که خبرنگاران خبرگزاری رسا پای درد و دل طلاب بنشید و مشکلات مختلف طلاب و حوزویان را به مسؤولان حوزه منتقل کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸
در زمینه مطالبه مقابله با اشرافیگری مطلب تولید نمائید.
0
0