۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۸۶۷۲۴

پیام حجت الاسلام والمسلمین مصلحی به خانواده شهید مالامیری

پیام حجت الاسلام والمسلمین مصلحی به خانواده شهید مالامیری
رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به خانواده اولین شهید روحانی مدافع حرم، بازگشت پیکر این شهید را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با صدور پیامی به خانواده شهید حجت الاسلام مالامیری اولین شهید روحانی مدافع حرم که پیکرش پس از 6 سال به کشور برگشته، تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

سلام ورحمت الله

باسمه تعالی
خانواده معزز اولین شهید والامقام روحانی مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی مالامیری رحمت الله علیه

شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.

صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیورمرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند و با تاسی به امام راحل عزیزمان خمینی کبیر رحمت الله علیه و رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای حفظه الله به عنوان پرورش دهندگان مسیر شهادت، در دفاع از اسلام مهاجراً الی الله شدند .

امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی‌ است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار و دفاع از حریم انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت علیهم السلام سر از پا نمی‌شناسند و روحانیت شیعه اثبات کردند که پیشگام در این عرصه بوده تا ملت بزرگوارشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه استاد شهید روحانی مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی مالامیری رحمت الله علیه را پس از گذشت ۶ سال به مردم شریف ایران اسلامی، حوزه های علمیه، شاگردان ایشان، به‌ویژه خانواده صبور و بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه حق تعالی برای خانواده‌های گرانقدر این آلاله خونین بال صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمین
حیدر مصلحی
۱۹ مرداد ۱۴۰۰

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
رحمت و رضوان الهی بر این روحانی مهذب
0
0