۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۸۶۸۲۰
امام جمعه نورآباد:

حفظ سلامتی مردم در رأس اولویت‎‌های هیئات مذهبی قرار گیرد

حفظ سلامتی مردم در رأس اولویت‎‌های هیئات مذهبی قرار گیرد
لرستان - حجت الاسلام خانی به روند رو به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و گفت: هیأت های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری سلامتی مردم را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام محمد یوسف خانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وضعیت خطرناک شیوع ویروس کرونا در استان لرستان بیان داشت: مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به وضعیت خطرناک شیوع ویروس کرونا در لرستان با توجه به آمار ابتلا و مرگ و میرها افزود: افزایش این آمار نشان از عادی نگاری مردم است، متأسفانه ویروس کرونا برای مردم عادی شده است.

وی بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌ بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی هیأت های مذهبی تأکید کرد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری حسینی باید مطابق شیوه نامه های بهداشتی باشد.

حجت الاسلام خانی با تأکید بر اینکه حفظ سلامتی مردم باید اولویت هیأت های مذهبی باشد، گفت: در برگزاری مراسم عزاداری حسینی باید به گونه ای عمل شود که از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

وی در ادامه بر ضرورت توجه هیأت های مذهبی به رزمایش کمک های مؤمنانه و مواسات تأکید کرد و گفت: در این راستا از تمام ظرفیت ها و نذورات در مساجد استفاده شود.

ضرورت همراهی مردم برای کنترل ویروس کرونا

امام جمعه نورآباد بیان کرد: حضور خیرین و کمک های مردمی در برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مؤثر و چشمگیر بوده و تجلی همدلی، وحدت و حس نوع دوستی است.

وی در پایان تأکید داشت: برای کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس مردم باید همکاری لازم را با هیأت های مذهبی داشته باشند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات