۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۸۷۰۶۲
مدیر بهداشت و درمان حرم حضرت معصومه خبر داد؛

آمادگی آستان مقدس بانوی کرامت برای ایجاد مرکز واکسیناسیون

آمادگی آستان مقدس بانوی کرامت برای ایجاد مرکز واکسیناسیون
قم - مدیر بهداشت و درمان حرم حضرت معصومه با اشاره به خدمات گسترده‌ای که در درمانگاه حرم به بیماران ارائه می‌شود، از آمادگی این آستان برای ایجاد مرکز واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی عباسیان از برگزاری نشست اضطراری ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آستان مقدس بانوی کرامت اظهار کرد: در این نشست تصمیم‌های مهمی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و تشدید مراقبت‌ها و نظارتهای بهداشتی گرفته شد.

وی‌ از لغو بیشتر ویژه برنامه‌های حضوری در حرم یاد کرد و گفت: با وجود اینکه مراسم حرم در فضای روباز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دنبال می‌شد اما برای جلوگیری از تجمع، این مراسم اکنون به حداقل رسیده است.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از فعالیت شبانه‌روزی خادمان در درمانگاه حرم مطهر یاد کرد و گفت: با تکیه بر توان و تخصص خادمان مدیریت بهداشت و درمان حرم، ظرفیت ایجاد مرکز واکسیناسیون عمومی در حرم وجود دارد و آستان مقدس در صورت ضرورت و نیاز، می‌تواند امکانی را برای خدمات سرپایی بیماران کرونایی مجهز و آماده کند.

وی با اشاره به اینکه آستان مقدس آمادگی خود را برای همکاری بیشتر در حوزه مقابله با کرونا به مسؤولان بهداشت و درمان استان اعلام کرده است، گفت: خادمان حرم مطهر از هیچ تلاشی برای کمک به زائران و مجاوران دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظرات