۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۸۷۳۵۳
فرمانده کل سپاه تاکید کرد؛

اجرای طرح شهید سلیمانی و مشارکت سپاه و بسیج راه مقابله با کرونا

اجرای طرح شهید سلیمانی و مشارکت سپاه و بسیج راه مقابله با کرونا
سردار سلامی گفت: طرح شهید سلیمانی ابتکاری واقعا خوب بود امیدواریم با مشارکت مردم، بسیج، سپاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردارسرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف  از سفر به کرمان بازدید از نحوه مشارکت بسیج و سپاه در مدیریت و مهار بیماری کرونا به دلیل شیوع  گسترده کرونا در استان کرمان است.

سرلشکر سلامی افزود: خوشبختانه با تلاش و زحمات عزیزان در بخش بهداشت و درمان و امر واکسیناسیون درصد فوتی ها در کرمان نسبت به ابتلا کمتر است.

وی گفت: هدف اساسی عمل به فرمان مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) است و ورود بسیج و سپاه و در تحقق طرح شهید سلیمانی برای قطع رنجیره کرونا می باشد.

سرشکر سلامی افزود: ما صبح از مراکز واکسیانسیون سپاه بازدید کردیم همچنین از بیمارستان فاطمه زهرا(س) شهر کرمان که زیر نظر سپاه است این بیمارستان ۷۰ تخت در اختیار بیماران کرونایی گذاشته است که ۶۴ تخت دیگر به این مجموعه اضافه شده است  وبا ۱۳۴ تخت به بیماران کرونایی خدمات می دهد که با این حساب  ۷۰ درصد تخت‌های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص دارند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ابتکار بیمارستان فاطمه الزهرا(س) در اجرای امداد اجتماعی به بیماران کم بضاعت عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی و رجوع به خانه ها ابتکار خوبی در کرمان انجام شده که اکیپهای موتورسواری را شکل دادند و اینها نیازهای خانواده هایی که کم توان هستند از نظر خرید دارو و موارد دیگری را انجام می دهند و تلاش دارند یک امداد اجتماعی را در این پدیده رقم زنند.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: تاکید ما این است سپاه مشارکت خود را در مبارزه با بیماری کرونا ادامه دهد، طرح شهید سلیمانی ابتکاری واقعا خوب بود امیدواریم با مشارکت مردم، بسیج، سپاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

ارسال نظرات