۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۸۷۳۶۳
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

جذب مدرس در حوزه علمیه خواهران لرستان + جزئیات

جذب مدرس در حوزه علمیه خواهران لرستان + جزئیات
لرستان - مهرابی از جذب مدرس در حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: داوطلبان تا سوم شهریور می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

اکرم مهرابی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: در آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای رفع مشکلات در حوزه تدریس از بین واجدالشرایط مدرس جذب می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: جذب مدرس با توجه به نیازی که مدارس علمیه خواهران در سراسر استان اعلام کرده اند، صورت می گیرد.

وی  یادآور شد: از بین طلاب و مبلغان افرادی که شرایط لازم را دارا باشند می توانند در این فراخوان شرکت و پس از بررسی به عنوان مدرس در حوزه علمیه جذب خواهند شد.

مهرابی در ادامه بیان کرد: طلاب و مبلغان مدارس علمیه حضرت خدیجه کبری(س) دورود و بنت الرسول(س) الشتر نیز در دروس فلسفه و منطق، عقاید و کلام، تاریخ اسلام، علوم حدیث و زن و خانواده می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

وی به نقش اساتید در رشد علمی و اخلاقی طلبه اشاره کرد و اظهار داشت: اساتید بهترین الگوی عملی در تربیت علمی، معنوی و اخلاقی طلبه هستند و باید از هر لحاظ الگو باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: داوطلبان و علاقه مندان به تحصیل در حوزه علمیه که شرایط لازم را داشته باشند، می توانند به معاون آموزش مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۹۰۲۶۶۱۲۴۶۷ معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان تماس حاصل نمایند.

مهرابی در پایان تصریح کرد: مهلت نام نویسی طلاب و مبلغان در این فراخوان تا سوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات