۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۸۷۴۸۰

بهترین لپ تاپ‌ها برای دانشجویان

بهترین لپ تاپ‌ها برای دانشجویان
یکی از مهمترین ابزارهای دانشگاهی که یک دانشجو روی آن سرمایه گذاری می کند ، لپ تاپ است. اما بهترین لپ تاپ برای یک دانشجو چیست؟

به گزارش خبرگزاری رسا؛ لپ تاپ مناسب، باید محکم باشد و به طور ایده آل تمام دوران دانشگاه را دوام آورد.

لپتاپ باید دارای تمام نرم افزارهای مورد نیاز برای تکمیل کار خوب و به موقع باشد و آنقدر خوب کار کند که نیازی نباشد به جایی تکیه کرد و بتوان کارهای دانشگاه را به طور راحت در خانه انجام داد.

مطمئناً با 300 دلار ، می توانید یک لپ تاپ سطح ابتدایی تهیه کنید که بتواند این کار را انجام دهد ، اما می توانید یک لپ تاپ کالج با درایو سریعتر (و ذخیره SSD) ، عمر باتری طولانی تر و عملکرد کلی بهتر با چند صد دلار بیشتر تهیه کنید.

توجه داشته باشید که اکثر انتخاب این سایت برای بهترین لپ تاپ های دانشگاه بین 500 تا 1000 دلار است. اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان کالج هستید - یا اگر به دنبال جایگزینی برای MacOS و Microsoft Windows هستید - توصیه می کنیم بهترین Chromebook ها را برای دانش آموزان خریداری کنید.

از طرف دیگر ، اگر به دنبال یک لپ تاپ قوی تر برای دانشگاه یا یک لپ تاپ بازی هستید که به عنوان یک لپ تاپ کالج عمل می کند ، این گزارش پیشنهاداتی را ارائه می دهد. بنابراین اگر آمادگی ارتقاء فناوری خود را دارید ، لیست بهترین لپ تاپ ها برای کالج بخوانید.

بهترین مک بوک برای دانش آموزان مک بوک ایر M1

لپتاپ

مانند مدلهای قبلی لپ تاپ Mac ، M1 Air دارای صفحه کلید جادویی اپل ، Touch ID ، صفحه لمسی Force Touch و صفحه نمایش 13.3 اینچی Retina است. اگر دانشجوی کالج هستید ، اشتباه در مک بوک ایر جدید سخت است.

بهترین لپ تاپ همه منظوره ویندوز برای دانش آموزان لنوو یوگا 7i

لپتاپ

این دستگاه باریک دو پوند سه پوندی یک سیستم عامل ویندوز مناسب برای هر کسی است که برای انجام تکالیف به لپ تاپ کالج نیاز دارد. شاسی تمام فلزی حس فوق العاده ای به آن می دهد و دارای صفحه کلید راحت و صفحه لمسی دقیق و پاسخگو است.

بهترین لپ تاپ سبک برای دانش آموزان زیر 700 دلار ایسر سوئیفت 3

لپتاپ

به لطف پردازنده های جدید AMD Ryzen 5 و Ryzen 7 ، یک لپ تاپ قابل توجه برای کارهای ساده مانند ایمیل ، تایپ کلمه و موارد دیگر انجام می شود. این لپ تاپ مقرون به صرفه دارای صفحه کلید با نور پس زمینه ، خواننده اثر انگشت و پورت USB Type-C است. Acer Swift 3 همچنین یک لپ تاپ فوق العاده سبک وزن - کمتر از 3 پوند - که کمتر از 700 دلار پیدا می شود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات