۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۸۷۶۷۰
آیت الله حیدری:

بیشترین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هیئات مذهبی صورت گرفت

بیشترین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هیئات مذهبی صورت گرفت
نماینده خبرگان با بیان اینکه مقابله با کرونا با همکاری نیرو‌های نظامی محقق خواهد شد، گفت: بیشترین رعایت شیوه نامه‌ها در هیئات مذهبی صورت گرفته است.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب درباره بسیج همگانی تمام نهادها، سازمان های دولتی و نیروهای نظامی در مقابله با موج جدید بیماری کرونا گفت: وظیفه نیروهای نظامی کشور معلوم و روشن است؛ اما زمانی که بحران های اجتماعی و بلاهای طبیعی پیش می آید، وظیفه اخلاقی و قانونی نیروهای نظامی است که به کمک مردم شتاب کنند.

آیت الله حیدری ابراز داشت: در سیل ها و زلزله ها در مناطق مختلف نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در کنار مردم حضور داشته به کمک مردم می شتابند.

نماینده مجلس خبرگان اظهار کرد: با توجه به اوج گیری موج پنجم کرونا در کشور، باید نیروهای نظامی و مسلح ندا و درخواست رهبر معظم انقلاب را لبیک بگویند و تمام نیروها، تجهیزات و امکانات خود در مقابله با شیوع ویروس محنوس کرونا بسیج کنند.

آیت الله حیدری ابراز داشت: امیدارویم با همکاری نیروهای نظامی و مسلح به کادر درمان در شناسایی بیماران کرونایی و تجهیز بیمارستان ها، اوج گیری بیماری کرونا در کشور کاسته شود.

وی بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی تمام اقشار مردم تأکید کرد و افزود: بدون همکاری و عمل مردم به دستورالعمل های بهداشتی نمی توان با بیماری کرونا مقابله کرد.

آیت الله حیدری ضمن تقدیر و تشکر از هیأت های مذهبی که بیشترین شیوه نامه های بهداشتی را در مجالس عزاداری رعایت کردند، گفت: نیروهای موکب ها و هیأت های مذهبی باید به کمک کادر درمان بشتابند و مراقبت کنند که شیوه نامه های بهداشتی در مجالس عزاداری مراعات شود.

ارسال نظرات