۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۸۷۷۰۸
امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

تأکید رهبر انقلاب بر واردات واکسن به کشور از مبدأ قابل اطمینان

تأکید رهبر انقلاب بر واردات واکسن به کشور از مبدأ قابل اطمینان
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: متأسفانه دولت دوازدهم در تأمین، واردات و تولید دارو و واکسن کرونا کوتاهی بسیاری کرده و عملکرد نامطلوبی در این زمینه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب درباره آماده باش تمام نهادهای نظامی در مقابله با بیماری کرونا، گفت: امروز شیوع و خیزش ویروس کرونا و شیوه مقابله با آن مسأله اول و اصلی جامعه قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب به درستی به مقابله با کرونا هشدار دادند و خواستار همکاری تمام مسؤولان، نهادهای دولتی و نظامی برای مبارزه با این بیماری در کشور شدند.

دولت قبل در واردات و تولید واکسن کرونا کوتاهی های بسیاری داشت

نماینده ولی فقیه در قزوین افزود: متأسفانه مسؤولان و دولتمردان گذشته در تأمین، واردات و تولید دارو و واکسن کرونا کوتاهی های بسیاری داشتند و آنها در این زمینه عملکرد نامطلوبی ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید داشتند که واکسن کرونا از هر طریقی تهیه و وارد کشور شود تا اینکه در دسترس اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به درستی واکسن هایی که مبدأ تولید آنها کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه بوده، ممنوع کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب، از ورود واکسن هایی که امتحان نشده و عوارض بسیاری برای مردم داشت، منع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بر ضرورت ورود نیروهای نظامی در مقابله با کرونا تأکید کرد و افزود: باید نیروهای مسلح کشور تمام تجهیزات خود را در اختیار کادر درمان قرار دهند تا اینکه همه گیری بیماری کرونا در جامعه کاهش یابد.

ارسال نظرات