۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۸۷۳۵۰
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در گفت‌وگو با رسا:

همراهی و هم افزایی مجلس با دولت سبب بهبود وضعیت کشور می شود

همراهی و هم افزایی مجلس با دولت سبب بهبود وضعیت کشور می شود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید مجلس شورای اسلامی در سیاست ها و برنامه های کلی نظام، همراه و هم افزایانه با برنامه های دولت سیزدهم عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت های وزیران پیشنهادی رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهار نظرهای نمایندگان موافق و مخالف با وزیران پیشنهادی آیت الله رئیسی نشان می دهد که صلاحیت وزیران در مجلس شورای اسلامی بسیار دقیق تر از دوره های قبل مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کارنامه، تحصیلات، تجربیات و سوابق مدیریتی وزیران پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم را به درستی و با دقت فراوان رصد و مورد ارزیابی قرار می دهند تا اینکه وزیران پیشنهادی بتوانند رأی اعتماد را از مجلس اخذ کنند.

وی بر ضرورت هم افزایی و همکاری مجلس شورای اسلامی با قوای مجریه و قضاییه تأکید کرد و افزود: باید مجلس شورای اسلامی در سیاست ها و برنامه های کلی نظام، همراه و هم افزایانه با برنامه های دولت سیزدهم عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید وظیفه اصلی و قانونی خود یعنی نظارت بر وزراتخانه ها و نهادهای دولتی را به درستی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز داشت: امیدواریم با تشکیل کابینه قوی، جوان و انقلابی دولت سیزدهم، شاهد گره گشایی از مشکلات کشور و بهبود معیشت مردم باشیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
احسنت
0
0