۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۵۹۹۶۳
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

اسلامی مورد رضایت الهی است که ولایت محور باشد

اسلامی مورد رضایت الهی است که ولایت محور باشد
نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان اینکه اسلامی مورد رضایت الهی است که ولایت محور باشد، گفت: رسالت پیامبر اسلام(ص) بدون ابلاغ ولایت امیرمؤمنان(ع) کامل نمی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در ویژه برنامه رادیویی در ساحت حضور ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر و با اشاره به آیه شریفه «یا ایهاالذین امنوا اتقوالله و کونوا مع الصادقین» گفت: این آیه شریفه ما را به غدیر خم و پیروی از امیرمؤمنان(ع) و اهل بیت(ع) دعوت می کند.

وی با بیان اینکه آیه شریفه مذکور ما را با پیروی از مکتب حسینی به سوی انتظار فرج و معیت با امام زمان(عج) می خواند، ادامه داد: رسول اکرم(ص) با ابلاغ حکم خداوند در واقعه غدیر به مسأله ولایت استمرار بخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تشریح اتفاقات جریان غدیر خم و با تأکید بر اینکه رسالت پیامبر اسلام(ص) بدون ابلاغ ولایت امیرمؤمنان(ع) کامل نمی شد، تأکید کرد: بر اساس آیات قرآن کریم بدون ابلاغ ولایت امیرمؤمنان(ع)  اقدامات پیامبر اکرم(ص) بی فایده می شد و ناقص می ماند.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به آیه شریفه اکمال دین ابراز کرد: با ابلاغ ولایت امیرمؤمنان(ع) کافران از این که در دین نفوذ کرده و آن را تحریف کنند مأیوس شدند؛ باید قدردان نعمت ولایت و امامت امیرمؤمنان(ع) و اهل بیت(ع) باشیم.

وی با بیان اینکه اسلامی مورد رضایت الهی است که ولایت محور باشد، افزود: علی(ع) و اولاد ایشان جز رضای خداوند چیزی نمی خواهند و خود را برای رضای او به مخاطره می افکنند، بنابراین تنها دینی که می تواند مورد رضایت پروردگار باشد اسلام ناب محمدی است که مؤمنان راستین باید پیرو آن باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی انفجار در بندر بیروت، عوامل پشت صحنه و وظایف مسلمان در این زمینه را مورد توجه قرار داد و گفت: تروریست های بین المللی همواره می خواهند دنیا را نا امن کنند، بنابراین ملت های مسلمان باید با حفظ اتحاد توطئه های آنها را خنثی سازند.

نماینده ولی فقیه در قزوین همچنین در پایان به مسأله شیوع ویروس کرونا و سختی معیشت مردم اشاره و مردم را به توجه به موضوع مواسات و کمک مؤمنانه و رعایت بهداشت و اصول بهداشتی سفارش کرد./841/پ202/ق

ارسال نظرات