۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۱۳۷۵۱
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در گفت وگو با رسا:

دشمن در همه توطئه های خود علیه نظام اسلامی شکست خورده است

دشمن در همه توطئه های خود علیه نظام اسلامی شکست خورده است
نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان اینکه دشمن هر توطئه و تحریمی که توانسته، علیه ملت ایران انجام داده است، گفت: دشمن در همه توطئه ها علیه نظام اسلامی شکست خورده است .

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به سیاست های شکست خورده آمریکا و غرب علیه ملت مقاوم ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها انواع و اقسام رفتارهای غیر عاقلانه، غیر منطقی و غیر انسانی را علیه ملت های آزاده به ویژه ملت ایران انجام داده اند.

وی افزود: همواره در طول تاریخ بعد از انقلاب رفتارهای غیر انسانی از آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی دیده شده اما با عنایت الهی دشمن در همه توطئه های خود علیه نظام اسلامی شکست خورده است و امروز از این شکست های متعدد سرخورده است.

امام جمعه قزوین با بیان این که رفتارهای غیر منطقی آمریکا و غرب هیچگاه برای آن ها آورده ای نداشته است، اظهار داشت: یکی از اقدامات احمقانه آمریکا تحریم رهبر معظم انقلاب است، رهبری که تصور می کنند سرمایه دار است اما در واقع حسینیه و زیلوهای آن را تحریم کرده اند که هیچ تأثیری ندارد.

وی ادامه داد: خداوند متعال می فرماید که حیله ها و نیرنگ های دشمنان علیه امت اسلامی در واقع علیه خودشان خواهد بود، دشمن می خواهد با ایجاد جنگ روانی القا کند که به ایران خیلی سخت می گیرد، اخیرا هم ترامپ با عصبانیت اعلام کرده که تحریم های سخت تری را در نظر می گیرد اما دیگر تحریمی باقی نمانده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز داشت: مگر ما تاکنون تحریم نبوده ایم؟ دشمن هر حلیه، توطئه و تحریمی که توانسته علیه انقلاب و ملت ایران انجام داده است اما با وجود امتحان کردن همه راه ها هیچ نتیجه ای نگرفته است، خداوند متعال تا کنون یاور ملت ایران بوده و توطئه های جدید دشمن هم با عنایت الهی نقش بر آب خواهد شد.

محمد قمین
ارسال نظرات