۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۱۳۰۸۳
آیت الله ممدوحی در گفت وگو با رسا:

سیاست های شوم آمریکا و غرب ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج نخواهد کرد

سیاست های شوم آمریکا و غرب ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج نخواهد کرد
عضو جامعه مدرسین با اشاره به شکست های آمریکا و غرب در نبرد با ایران تأکید کرد که سیاست های شوم آمریکا و غرب ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج نخواهد کرد.

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در 30 سال گذشته و به چالش کشیدن راهبردهای دشمن توسط معظم له گفت:به نظر می رسد ترامپ و آمریکایی ها با شکست های پی در پی عقل خود را از دست داده اند و کارهای احمقانه ای را انجام می دهند.

وی افزود: آمریکا از شکست های متعدد خود به ستوه آمده و از قدرت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب دستپاچه شده است، از آن جایی که آمریکایی ها همه تحریم ها را انجام داده بودند و کاری نبود که انجام نداده باشند دست به اقدام ابلهانه تحریم رهبر انقلاب زدند تا جو روانی ایجاد کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که همه دنیا به اقدام ابلهانه ترامپ و آمریکایی ها خندیدند و آن را نادرست دانستند، اظهار داشت: آمریکایی ها با سیاست های شوم خود به پیش می روند تا ملت ایران را تحت تأثیر قرار دهند اما هیچگاه موفق نخواهند شد، تحریم رهبر انقلاب نشانه عصبانیت و دستپاچگی آمریکایی ها است و الا آن ها می دانند که این کار هیچ اثری ندارد.

وی ادامه داد: سیاست های شیطانی آمریکا هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید، ملت ایران و امت اسلامی باید دشمن خود را به خوبی بشناسند و بدانند که دشمنان اسلام و انقلاب چه احمق هایی هستند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که توطئه های شوم دشمن نتیجه عکس خواهد داشت، تأکید کرد: آمریکایی ها با این اقدامات سخیف نمی توانند به جایگاه والای ولایت و مرجعیت عالی دینی ضربه وارد کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
آیا اولویت با وظیفه‌گرایی است یا با فضیلت‌گرایی؟
0
0
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
خدا رهبری عزیز رو برای ما حفظ کنه که اگه ایشون نبود تا الان عده ای کشور رو نابوده کرده بودند
0
0