۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۸۷۹۱۳
مدیر مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد:

داشتن انگیزه و هدف فراز و نشیب های مسیر طلبگی را هموار می کند

داشتن انگیزه و هدف فراز و نشیب های مسیر طلبگی را هموار می کند
لرستان- حجت الاسلام گودرزی رمز موفقیت طلاب را داشتن هدف، تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف عنوان کرد و گفت: داشتن انگیزه و هدف فراز و نشیب های مسیر طلبگی را هموار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام امیر گودرزی، صبح امروز در آغاز دوره اختبار و تثبیت در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بروجرد گفت:  طلاب جدیدالورود باید قدر تحصیل در حوزه و فرصتی که در اختیار آنان قرار داده شده است را بدانند.

مدیر حوزه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با بیان اهمیت موضوع علم آموزی و کسب معارف الهی افزود: در این راستا طلبه باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود در حوزه به خوبی بهره مند شود.

وی در ادامه رمز موفقیت هر طلبه را داشتن تلاش و پشتکار عنوان کرد و گفت: طلاب برای موفقیت در مسیری که انتخاب کردند باید همت والا داشته باشند و فرصت های تحصیلی را برای کسب علوم دینی و معنوی و رشد اخلاقی غنیمت شمارند.

حجت الاسلام گودرزی به بیان جایگاه والای مقام طلبگی پرداخت و خاطرنشان کرد: طلاب باید قدر این جایگاه را بدانند و به عنوان یک الگوی علمی، عملی و اخلاقی برای دیگر جوانان باشند.

وی تصریح کرد: طلاب برای موفقیت در مسیر طلبگی باید هدف داشته باشند و برای رسیدن به هدف گام بردارند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند و همواره بزرگان و اساتید حوزه را الگوی خویش قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد بیان داشت: داشتن همت، تلاش و پشتکار رمز موفقیت طلبه و گذر از فراز و نشیب های مسیر طلبگی است، طلاب باید پژوهش محور باشند و این روحیه پژوهشی باید در وجود طلبه تقویت شود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای طلاب یادآور شد: برگزاری دوره آموزشی و تهذیبی دوره اختبار فرصتی است تا طلاب با محیط حوزه و دروس ابتدایی حوزه علمیه آشنا شوند و امید است از این دوره بهره کافی را ببرند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات