۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۸۸۱۱۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

هر موضوعی در کشور باید پیوست «عدالت و مبارزه با فساد» داشته باشد

هر موضوعی در کشور باید پیوست «عدالت و مبارزه با فساد» داشته باشد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: با بیان اینکه هر موضوعی در کشور باید پیوست «عدالت و مبارزه با فساد» داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت حادثه هشتم شهریور در ساری برگزار شد، با اشاره به این که امام حسین(ع) در برابر ذلت تسلیم نشد و در خط خداوند، پاکی ها، نور، هدایت و خدمت به مردم حرکت کرد، گفت: اما جریان مقابل در خط ظلم، جنایت و استثمار مردم بود و امام حسین(ع) در برابر این تفکر غلط ایستاد.

وی با اشاره به این که شهید رجایی و باهنر در مسیر خدا، ولایت فقیه، ولایت اهل بیت(ع)، انقلاب اسلامی و مردم حرکت می کردند، افزود: اما در مقابل جریان نفاق ابزار و عمال استکبار جهانی در کشور بودند و امروز هم در جنگ نرم، ابزار دشمن در جاسوسی و ترور هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز وظیفه ما تقویت تفکر و فرهنگ مبتنی بر ارزش های انقلاب است، تصریح کرد: باید تفکری که شیاطین و دشمن را بر نمی تافت و شهیدان رجایی و باهنر بر مبنای همان تفکر تربیت و رشد پیدا کرده بودند و شهدای ما رویش داده در جامعه تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که رویش های ما در دوران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از ریزش ها بوده است، ادامه داد: امروز بهترین انتقام از خون امام حسین(ع) و شهیدان رجایی و باهنر تقویت خط فکری آنها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خط فکری شهیدان رجایی و باهنر بر مبنای پاکی، راستی، درستی، خدمت به مردم و هدایت استوار بوده است، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم این جریان و تفکر در منطقه و جهان قرار دارد و اگر این تفکر و حرم حفظ شود سایر حرم ها نیز حفظ خواهد ماند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که باید اخلاق، خضوع، سادگی و مردم داری شهید رجایی در جامعه تقویت شود، افزود: مقام هیچ گاه شهید رجایی را تغییر نداد و این شخصیت برجسته هیچ گاه ارزشی برای مقام قائل نبود و تنها از این امامت برای خدمت به مردم استفاه می کرد و ذوب در مردم بود.

وی با بیان این که شهید رجایی ذوب در ولایت و مقلد امام راحل بود، ادامه داد: یک دولت و مسؤول مردمی کم برداشت می کند و به دنبال حقوق نجومی و اهل اشرافی گری و خوی کاخ نشینی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران، گسترش فرهنگ لیبرال و اشرافیت اداری در جامعه را نشان دهنده فاصله گرفتن از تفکر و گفتمان شهید رجایی دانست و خاطرنشان کرد: باید انسان هایی همچون شهید رجایی مسؤولیت ها را عهده دار شوند و دولت مردمی، صادق، جهادی و با تفکر انقلابی و مصمم در مبارزه با فساد در کشور تقویت شود.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که هر موضوعی در کشور باید پیوست عدالت داشته باشد و مکمل آن طبق فرمایش رهبری مبارزه با فساد است، ادامه داد: امروز اگر تفکر، اخلاق و فرهنگ حسینی را ترویج کنیم، در خط امام حسین(ع) هستیم و اگر ترویج کننده فرهنگ و تفکر مقابل آن باشیم از مسیر امام حسین(ع) خارج شدیم./950/پ210/

ارسال نظرات