۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۸۸۱۸۵

تحلیل رفتاری بلاگرهای زن در اینستاگرام

تحلیل رفتاری بلاگرهای زن در اینستاگرام
سامانه رهنما در پستی به تحلیل رفتاری بلاگرهای زن در اینستاگرام پرداخت و به مواردی اشاره کرده است که از آن جمله به تصویر کشیدن زندگی لاکچری و خوشی‌های زندگی است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، از جمله موضوعات کلیدی که در سامانه رهنما به صورت تخصصی به آن پرداخته شده می توان به موضوعات «زن و خانواده»، «زن و جامعه»، «حجاب و عفاف»، «ازدواج و طلاق»، «سبک زندگی»، «تربیت و فرزندپروری» و «کودک و نوجوان» است. در این حوزه تخصصی هر روز و به طور متوسط 50 هزار پست به همراه 65 گیگابایت محتوای چندرسانه ای از کاربران اینستاگرام و توئیتر جمع آوری می شود.

در همین راستا در پستی به تحلیل رفتاری بلاگرهای زن در اینستاگرام پرداخت و به مواردی اشاره کرده است که در زیر مشاهده می کنید.
به تصویر کشیدن زندگی لاکچری؛
ترویج فرهنگ مصرف گرایی به خاطر گره خوردن فعالیت اکثر این بلاگرها در تبلیغ کالاهای مصرفی؛
ایجاد حرص و ولع در کاربران مخصوصا جوانان و نوجوانان در رسیدن به پول و زندگی لاکچری؛
به نمایش گذاشتن نقاط رنگی، جذابیتها و خوشی‌های زندگی، بدون حتی یک نقطه تاریک و حتی خاکستری؛
عدم پایبندی به چارچوبها و هنجارهای جمهوری اسلامی ایران در خصوص پوشش؛
توسعه بلاگری به سوی شغلهای تخصصی مثل پزشکی، روانپزشکی و ...؛
عدم توجه به مقوله‌های سیاسی و حتی مباحث اعتقادی و مذهبی؛
فراهم کردن زمینه تقلید و الگوبرداری مخاطبان از طریق ایجاد ارتباط نزدیک و صمیمی با آن‌ها، با نمایش جزئیات سبک زندگی خود؛
اغلب محتواهای بلاگرها، جنبه اطلاع رسانی، روزمرگی، سرگرمی و تبلیغات دارد.
سامانه رصد هوشمند شبکه های اجتماعی(رهنما)

تحلیل رفتاری بلاگرهای زن در اینستاگرام

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Japan
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
عالیست
0
0