۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۸۸۲۳۴
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

مسؤولان باید به صورت جهادی و شبانه روزی برای رفع مشکلات معیشتی تلاش کنند

مسؤولان باید به صورت جهادی و شبانه روزی برای رفع مشکلات معیشتی تلاش کنند
تهران - حجت الاسلام والمسلمین ربانی تأکید کرد که مسؤولان باید شب و روز جهادگونه کار کنند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار امیرآبادی نماینده شهر مقدس قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصل حرمت به رای مردم ارزشمند است و مردم احساس کرامت می کنند که به رای آنها احترام گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بیان کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت و مسئولین انقلابی، مردم دیگر هیچ بهانه ای قبول نخواهند کرد به همین جهت مسؤولان باید شب و روز جهادگونه کار کنند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود.

وی افزود: باید کمک شود تا حوزه نمایندگی ولی فقیه به خوبی رسالت خود را انجام دهد و برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت نیروهای انقلابی و جهادی همچون حضرتعالی استفاده کرد.

در ادامه این دیدار امیرآبادی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ربانی از سوی رهبرانقلاب در این وزارتخانه، اظهار داشت: شما در مرکزخدمات منشا خیر بودید و آماده خدمت و رفع مشکلات احتمالی در این وزارتخانه هستم.

نماینده مردم قم در ادامه اظهار داشت: نزدیک به 10 سال از نزدیک با جناب آقای دکتر ساداتی نژاد وزیر محترم وزارت کشاورزی در ارتباط هستم و ایشان را از نیروهای انقلابی و ارزشی نظام می دانم.

در پایان جلسه حجت الاسلام و المسلمین ربانی از دکتر امیرآبادی درخواست کرد با حضور در مرکزخدمات و دیدار با حجت الاسلام میرمحمدی مشکلات طلاب و روحانیون را باهمفکری و همیاری کاهش دهند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
,
Iran, Islamic Republic of
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
سلام
خسته نباشید
چرا نقل قول از منبع خبر در اخبار منتشر شده زده نمیشه؟
0
0
ت
Iran, Islamic Republic of
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
سلام
خسته نباشید
چرا نقل قول از منبع خبر در اخبار منتشر شده زده نمیشه؟
مگه خبرنگار شما در جلسه حضور داشتند؟
0
0