۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۸۸۲۹۰

برنامه های حرم کریمه اهل بیت در شهادت سیدالساجدین

برنامه های حرم کریمه اهل بیت در شهادت سیدالساجدین
مراسم شب شهادت حضرت امام سجاد(ع)، پنج‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت دعای کمیل توسط علی مالکی‌نژاد شروع می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حسن فرقانی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه آیت‌الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری در شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام در حرم مطهر سخنرانی خواهد کرد، اظهار کرد: مراسم شب شهادت حضرت، پنج‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت دعای کمیل توسط علی مالکی‌نژاد همراه خواهد بود و بعد از این مراسم نیز زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی خوانده خواهد شد.

وی اضافه کرد: صبح روز شهادت امام سجاد علیه‌السلام نیز دعای ندبه ساعت ۶ با نوای حجت‌الاسلام هادی شمس و ساعت ۱۱ مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا و مداحی صادقی و سیرلانی برپا خواهد شد.

مسئول واحد مراسم و محافل آستان کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: ظهر روز شهادت امام سجاد علیه‌السلام نیز قرائت خطبه سجادیه با نوای حسن شالبافان و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی دنبال می‌شود.

وی از قرائت زیارت آل یاسین توسط عبدالرضایی مقدم در عصر روز جمعه بیست و پنجم ماه محرم یاد کرد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی همدانی در عصر روز شهادت به ایراد سخن خواهد پرداخت.

فرقانی از برگزاری مراسم شام شهادت امام چهارم شیعیان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی در حرم مطهر بانوی کرامت خبرداد و افزود: حسن حیدرزاده قمی در این مراسم برای زائران به مداحی خواهد پرداخت.

حرم کریمه اهل‌بیت میزبان مجالس سوگواری شهادت حضرت سیدالساجدین/روحانیت/

ارسال نظرات