۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۸۸۳۲۵
سردار کوثری:

آیت الله رئیسی همچون شهید سلیمانی وارد میدان عمل و اجرا شده است

آیت الله رئیسی همچون شهید سلیمانی وارد میدان عمل و اجرا شده است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی سیره و روش شهید سلیمانی را الگوی اجرایی دولت سیزدهم قرار داده و دقیقا روش حاج قاسم عزیز را پیاده سازی می کند.

سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره تحرک و پویایی دولتمردان در نخستین روز تشکیل دولت و سفر استانی آیت الله رئیسی به خوزستان گفت: حضور بدون واسطه و مستقیم مسؤولان میان مردم و رسیدگی به مشکلات مناطق مختلف سبب ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

اعضای کابینه دولت سیزدهم شوق و ذوق برای کار کردن و خدمت به مردم دارند

ویبا بیان اینکه اعضای کابینه دولت سیزدهم شوق و ذوق برای کار کردن و خدمت به مردم دارند، افزود: آیت الله رئیسی به همراه چندین وزیر بلافاصله بعد از تشکیل کابینه و در روز تعطیل به استان خوزستان سفر کردند، که این حرکت ایشان سبب  افزایش امیدواری میان مردم شده است.

نمانیده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روحیه جهادی مسؤولان و حضور مستقیم آنها میان مردم می تواند مشکلات کشور و معیشتی مردم را حل کند، اما تنها پشت میز نشستن پشت درهای بسته نمی توان جامعه را اداره کرد.

سردار کوثری اظهار کرد: باید برنامه ریزی دقیق اجرایی در اتاق های تفکر صورت گیرد و این برنامه ها به طور دقیق عملیاتی شود، اما لازمه این امر آن است که مسؤولان بعد برنامه ریزی در صحنه اجرا وارد عمل شوند.

آیت الله رئیسی همچون شهید سلمانی وارد میدان عمل و اجرا شده است

وی با بیان اینکه مسؤولان باید سیره شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند، افزود: موفقیت فرماندهان جبهه مقاومت و سردار سلیمانی این بود که نقشه های علمیاتی در اتاق فکر فرماندهی طراحی می کرند و آنها برای اجرایی شدن این نقشه های بدون واسطه در میدان جنگ وارد عمل می شدند.

سردار کوثری ابراز داشت: آیت الله رئیسی نیز سیره و روش شهید سلیمانی را الگو اجرایی دولت سیزدهم قرار داده و دقیقا روش حاج قاسم عزیز را پیاده سازی می کند.

وی بر ضرورت همزایی و همکاری مجلس انقلابی و دولت مردمی تأکید و بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در جهت کمک به دولت سیزدهم، بهبود و رفع نواقص قوانین در اسرع وقت انجام خواهد داد و همچنین بر احسن اجرای قوانین از سوی وزیران و هیأت دولت نظارت خواهد کرد.

سردار کوثری با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی بیان کرده که اگر تخلفی از وزیران و دست اندرکان هیأت دولت مشاهده کنم، با آنها برخود قاطع انجام خواهم داد، گفت: این مسأله سبب افزایش انگیزه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده که نظارت خود بر نهادهای اجرایی را دقیق تر و با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

ارسال نظرات