۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۸۸۴۳۱
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با رسا:

دولت قبل مشکلات زیادی به بار آورد/ مردم برای بهبود اوضاع بردبار باشند

دولت قبل مشکلات زیادی به بار آورد/ مردم برای بهبود اوضاع بردبار باشند
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه در طول چندین سال اخیر مشکلات فراوانی برای کشور به وجود آمده، گفت: چالش‌های پیش روی کشور یک روزه و در مدت کوتاه حل نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان در نخستین روزهای تشکیل کابینه دولت سیزدهم، گفت: یکی از وظایف مهم مسؤولان هدایت و مدیریت امور واگذار شده به آنها در جهت حل مشکلات اقشار مختلف جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال ابراز داشت: حضور بدون واسطه مسؤولان در جامعه و شنیدن حرف و مشکلات مردم به طور مستقیم، سبب می شود که قدرت مانور و برنامه ریزی مسؤولان با دقت بیشتری انجام گیرد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین اظهار کرد: سفر رییس جمهور بعد از تشکیل کابینه دولت سیزدهم و در اسرع به استان خوزستان که دارای مشکلات فراوانی بوده، جای تحسین و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با چالش ها و مشکلات فراوانی رو به رو است، گفت: مشکلات فراوانی در طول چندین سال بر اساس تحریم های دشمنان و عملکرد نامطلوب دولتمردان قبلی به وجود آمده که این چالش های پیش روی کشور یک روزه و در مدت کوتاه برطرف نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه اقشار مختلف مردم باید برای حل معضلات کشور و مشکلات معیشتی بردباری و صبوری داشته باشند، افزود: باید مسؤولان و وزیران تازه نفس دولت سیزدهم تمام همت خود را برای رسیدگی و کاهش مشکلات در اسرع وقت بگذارند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز داشت: با صبوری مردم و همچنین برنامه ریزی دقیق هیأت دولت سیزدهم، رحمت واسعه الهی شامل ملت ما خواهد شد.

ارسال نظرات