۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۸۸۴۷۲

ششمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین + لینک شرکت

ششمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین + لینک شرکت
ششمین گردهمایی ملی فعالان مردمی عرصه اربعین، هیأت ها، مواکب، کاروان ها و مبلغین به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ششمین گردهمایی ملی فعالان مردمی عرصه اربعین، هیأت ها، مواکب، کاروان ها و مبلغین به صورت مجازی برگزار می شود.

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر از برگزاری گردهمایی ملی «فعالان اربعین» به صورت مجازی برای موکب‌داران ایرانی و فعالان اربعین خبرداد.

آقای امید توسنگ طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه جامعه ایمانی مشعر هر ساله گردهمایی فعالان مردمی عرصه اربعین و همچنین گرهمایی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین را به صورت حضوری برگزار می‌کرد، عنوان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته امکان برگزاری این همایش به صورت حضوری فراهم نشده؛ به همین علت این گردهمایی، مجازی دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: این گردهمایی شنبه هفته آینده ۱۳ شهریورماه ساعت 17 الی 19 با نشانی مجازی و با هدف هماهنگی میان موکب‌داران و کاروان‌های اربعینی، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اربعین 1400 و نگاهی به فرصت‌های پیش‌رو در اربعین برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مراسم و مناسک اربعین تعطیل‌پذیر نیست، اظهار کرد: ما باید با توجه به امکانات و شرایط ویژه امسال، به دنبال تکریم و بزرگداشت اربعین باشیم و در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

گفتنی است این همایش در روز شنبه 13 شهریورماه 1400 از ساعت 17 الی 19 برگزار می شود.

درگاه‌های حضور در همایش:

اینستاگرام
instagram.com/1542org
آپارات
www.aparat.com/www1542org

ارسال نظرات