۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۸۸۶۶۳
آیت الله اراکی در پیامی:

آیت الله حکیم با اراده پولادین راه جهاد علیه ستمگری و مستکبران را ادامه داد

آیت الله حکیم با اراده پولادین راه جهاد علیه ستمگری و مستکبران را ادامه داد
آیت الله اراکی با صدور پیام تسلیتی در پی ارتحال آیت الله حکیم، تصریح کرد: آیت الله حکیم با اراده پولادین راه جهاد علیه ستمگری و مستکبران را ادامه داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت فقیه اهل بیت آیت الله سید محمد سعید حکیم پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار رحلت فقیه اهل بیت علیهم السلام موجب تأثر و اندوه فراوان گردید. این فقیه بزرگ افزون بر جهاد علمی بیش از نیم قرن در راه نشر و علوم معارف قرآن و عترت علیهم السلام و تربیت فقها و عالمان مدافع معارف اسلام و مکتب قرآن سالیان بسیاری در زندان های صدام جنایت کار تحت شکنجه های طاقت فرسا صبر و مقاومت در راه خدا پیشه ساخت و با اراده پولادین راه جهاد علیه ستمگری و مستکبران را ادامه داد.

این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه و مراجع بزرگ تقلید حوزه‌های علمیه به ویژه دو حوزه مبارکه نجف و قم و بیت شریف و مجاهد پرور حکیم و همه شاگردان و ارادتمندان خصوصا فرزندان فاضل و صالح این مرجع عالیقدر تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ برای آنان اجر و صبر و برای آن فقید علو درجه مسئلت دارم.

محسن اراکی

 26 محرم 1443

ارسال نظرات