۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۸۸۸۰۴

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
اولین قربانی بی‌بندوباری خاندان پهلوی، دزد به این بد شانسی هم مگه داریم!، اولین نشانه پایان امپراتوری آمریکا چیست؟، چند نفر بر اثر عوارض واکسن برکت فوت شدند؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، اولین قربانی بی‌بندوباری خاندان پهلوی، دزد به این بد شانسی هم مگه داریم!، اولین نشانه پایان امپراتوری آمریکا چیست؟، چند نفر بر اثر عوارض واکسن برکت فوت شدند؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

اولین قربانی بی‌بندوباری خاندان پهلوی

کانال تلگرامی تونل زمان گزیده هایی از روزنامه اطلاعات سال ۱۳۵۷ درباره بی‌بندوباری پهلوی را منتشر کرد.

در دورانی که فضای مجازی و رسانه‌های گسترده‌ای مثل الان وجود نداشت، حکومت پهلوی فساد و بی بندباری را آنچنان گسترش داده بود که خانواده‌ها، اولین قربانی آن بودند.

اولین قربانی بی‌بندوباری خاندان پهلوی

 

دزد به این بد شانسی هم مگه داریم!

 دانیال معمار، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏احتمالا بدشانس‌ترین دزد کسی است که دست به سرقت موبایل بزند و بعد از دستگیری بفهمد که گوشی قاضی شهر را دزدیده است

آقای حسن رجبی! قاضی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری میانه، خیلی مرد هستید که سارق ۱۷ ساله موبایل‌تان را مجازات نکردید و درعوض به خاطر نیازی که داشت برایش یک گوشی خریدید.

دزد به این بد شانسی هم مگه داریم!

 

اولین نشانه پایان امپراتوری آمریکا چیست؟

 فرشاد مهدی‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: همه می‌گن خروج آمریکا از افغانستان، اولین نشانه پایان امپراتوری آمریکاست

اما من فکر می‌کنم اولین نشانه زمانی بود که ایران پایگاه آمریکا در عراق را با موشک های بالستیک نابود کرد، اما آمریکا هیچ پاسخی به آن نداد!

اولین نشانه پایان امپراتوری آمریکا چیست؟

اولین نشانه پایان امپراتوری آمریکا چیست؟

 

چند نفر بر اثر عوارض واکسن برکت فوت شدند؟

 علیرضا وهاب‌زاده طی توییتی نوشت:

‏تمام مشکلات و تاخیرهای ایجاد شده در تولید واکسن را باید پذیرفت،

اما اینها نباید باعث نادیده گرفتن دستاورد دانشمندان کشورمان شود.

این هفته گزارشی در وزارت بهداشت ارائه شد که اثر بخشی بالای واکسن برکت را تایید می‌کند. 

فوت بر اثر عوارض این واکسن نیز بعد از ۲میلیون تزریق، صفر بوده است.

چند نفر بر اثر عوارض واکسن برکت فوت شدند؟

 

دلایل حمله جدید انصارالله به تأسیسات آرامکو در دمّام

 کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: انصارالله شنبه‌شب حملات موشکی گسترده‌ای را علیه تأسیسات نفتی عربستان در دمام انجام داد و با این که تصاویر منتشرشده انجام این حملات را تأیید می‌کرد ائتلاف‌سعودی با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد کلیه موشک‌ها را رهگیری و منهدم نموده است. پس از این بیانیه، یحیی‌سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات این عملیات را تشریح کرد. درباره دلایل این عملیات در عمق خاک سعودی آن هم در مناطق شرقی و پس از یک دوره توقف، می‌توان سه دلیل را برشمرد:

 اول این‌که همان‌گونه که در بیانیه نیروهای مسلح یمن نیز ذکر شد، این عملیات پاسخی به حملات هوایی گسترده جنگنده‌های ائتلاف به مناطق مختلف یمن بود. در ضمن سعودی‌ها مدعی بودند این حملات را با هدف نابودی توان موشکی انصارالله انجام داده‌اند ولی عملیات یمنی‌ها نشان داد ادعای ائتلاف سعودی بی‌اساس بوده و آن‌ها هر زمان بخواهند امکان حمله گسترده به دورترین نقاط عربستان را دارند. 

دوم این‌که در مقام تحلیل، این عملیات را با توجه به ویژگی‌های آن، که علیه تأسیسات آرامکو در دورترین نقطه در عمق خاک سعودی انجام شده، می‌توان تلاشی از سوی انصارالله به منظور فشار بر عربستان و ترغیب همیپیمانان آن مانند آمریکا برای پذیرش آتش‌بس و اتمام جنگ ارزیابی کرد. این موضوع روشن است که سرنوشت افغانستان این امید را در رهبران انصارالله ایجاد کرده که امکان تکرار سناریوی افغانستان در یمن نیز وجود دارد و اگر آمریکا بپذیرد به طور کامل دست از حمایت سعودی در جنگ یمن بردارد، می‌توان با عنایت به جمیع متغیرها کار را در یمن یکسره کرد. 

 سوم این‌که ممکن است این حملات با گوشه‌چشم و نظر ایران انجام شده باشد تا اهرم فشاری برای استفاده در مذاکرات پیش‌رو با عربستان باشد. برخی معتقدند ایران در مقاطعی که منطقه دستخوش تحولات و تغییرات سیاسی است به شیوه خود به استقبال آن می‌رود تا بتواند به نحو مطلوب آن را مدیریت نموده و از آن بهره‌مند شود.

 

جنایت‌هایی که هنوز در تاریخ تکرار نشده+عکس

 یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: منافقان در بیمارستان امام خمینی اسلام آباد در اقدامی غیر انسانی بخش کودکان بیمارستان را به همراه مادران به آتش می‌کشند!!!

جنایت هایی که هنوز در تاریخ تکرار نشده...

جنایت‌هایی که هنوز در تاریخ تکرار نشده+عکس

جنایت‌هایی که هنوز در تاریخ تکرار نشده+عکس

 

این جا تفکیک نژادی است یا جنسیتی؟!

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏آیا میدانستید آمریکا در گذشته اجازه برگزاری کلاس مختلط را نمیداد و کلاس‌ها تفکیک شده بودند؟!

البته تفکیک نژادی نه جنسیتی!!!

این جا تفکیک نژادی است یا جنسیتی؟!

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات