۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۸۸۸۶۹

رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان منصوب شد

رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان منصوب شد
اصفهان - ریس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام صادق امینی را به عنوان «رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمدیان رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام صادق امینی را به عنوان «رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با احترام اکنون که دفتر تبلیغات اسلامی موفق به تاسیس مرکز ملی نوآوری وخلاقیت اشراق گردیده و در استان اصفهان خانه فناوری های فرهنگی وابسته به این مرکز تشکیل  شده است با توجه به هماهنگی و موافقت مدیر عامل  مرکز ملی اشراق جنابعالی را که بحمدالله از قدرت خلاقیت و نوآوری و توان لازم برخوردار هستید به عنوان «رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان» منصوب می نمایم.

توسعه و ترویج فرهنگ و نوآوری و خلاقیت در حوزه علمیه اصفهان و بهره گیری از ظرفیت های نوآورانه  استان در تعامل سازنده با نهادها، مراکز و موسسات علمی و فرهنگی  به خصوص دفتر مرکزی، از مهمترین ماموریت های این خانه محسوب می شود.

امید است ضمن هماهنگی کامل با مرکز ملی نواوری و خلاقیت اشراق در راستای تمدن سازی ایرانی اسلامی و تحت رهنمومن های مقام معظم رهبری حفظ الله تعالی و براساس راهبردهای مساله محوری دفتر تبلیغات اسلامی موفقیت های بزرگی حاصل شود.

ارسال نظرات