۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۸۹۰۳۸

آیت‌الله علم‌الهدی: مسئولان آماده کارِ جهادی باشند

آیت‌الله علم‌الهدی: مسئولان آماده کارِ جهادی باشند
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولان بدانند اگر کسی مسئولیت قبول می‌کنند باید آماده کار جهادی باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیداحمد علم الهدی در حاشیه راه اندازی مرکز 110 تختخوابی امام خمینی(ره) ویژه بیماران حاد تنفسی در مشهد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت:در هرکاری جهادی و ایثارگرانه به میدان برویم همه مشکلات مجاهدانه حل می‌شود و مسوولان بدانند اگر کسی مسوولیت قبول می‌کند باید آماده کار جهادی باشد.

وی با بیان این مطلب که در این کشور هر کاری که در حوزه جهادی و فعالیت فداکارانه انجام شده، نمونه و ماندگار بوده است افزود:مشکلات کنونی کشور با نگاه و نظام روزمرگی برطرف نمی‌ شود، باید در سایه جهاد و فداکاری و ایثارگری پیش برویم و در این راه بسیج، مظهر ایثارگری و جهاد مقدس دینی ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این مطلب که ادامه کارها هم باید با جهاد و ایثارگری انجام شود افزود: اگر موج بعدی کرونا هم بیاید دستگاه‌های درمانی و بهداشتی به مشکل برخورد نمی‌کنند و در کنار امکانات، نیروی انسانی جهادی هم وجود دارد.

آیت الله علم الهدی گفت: مرکز 110 تختخوابی که امروز راه اندازی شد در مدت 10 روز تجهیز و آماده بهره برداری شده است. هر کجا این مظهر ایثارگری وارد عرصه شد توانستیم کارها را به پیش ببریم و همه دستگاههای دیگر هم می‌آیند و مشغول فعالیت می‌شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات