۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۸۹۶۷۴
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی:

شکل گیری جبهه مقاومت، زمینه را برای قیام جهانی امام عصر آماده می کند

شکل گیری جبهه مقاومت، زمینه را برای قیام جهانی امام عصر آماده می کند
کرمان - امام جمعه کرمان گفت: شکل گیری جبهه مقاومت برکتی به جامعه اسلامی تزریق کرد که زمینه را آرام آرام برای قیام نورانی امام زمان(عج) فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در آیین سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» از گلزار شهدای کرمان در ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: اینجا مکانی است که هر یک از شهدای آن چون ستاره ای از لشکر غیور و افتخارآفرین 41 ثارالله در هشت سال دفاع مقدس با فرمانده ای چون سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبدشهید سلیمانی، می درخشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: هر کار خیری که در عالم شکل می گیرد و هر خیرخواه که پا به عرصه وجود می گذارد، هر کس در آن کار خیر و یا در شکل گیری آن شخصیت خیرخواه نقش دارد به اندازه او در پیشگاه خداوند مأجور است.

وی ادامه داد: مادر شهید با توجه به نقش تربیتی که در زندگی  یک جوان دارد، جایگاه او قابل تکریم و تعظیم است زیرا شخصیتی تربیت کرده که ویژگی‌های منحصربفرد دارد و هر انسانی که می خواهد خود را در راستای دستورات الهی قرار بدهد، باید همه هم و غم او عمل به آن چیزی باشد که خدا می گوید.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه انسانی که چنین شد طاهر است؛ افزود: امتیاز مضاعف شهید اما این است که علاوه بر طاهر، مطهر و پاک کننده دیگران نیز هست و هر چه شعاع این پاکی بیشتر باشد{مثل حاج قاسم} جبهه عظیم مقاومت را شکل می دهد.

وی در پایان گفت: شکل گیری جبهه مقاومت خیر و برکتی به جامعه اسلامی تزریق کرد که زمینه را آرام آرام برای قیام نورانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فراهم کند.

ارسال نظرات