۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۸۹۷۹۴

تهران نیازمند راه اندازی بیش از ۹۵ مرکز واکسیناسیون است

تهران نیازمند راه اندازی بیش از ۹۵ مرکز واکسیناسیون است
زالی با اشاره به روند واکسیناسیون در تهران گفت که پایتخت برای تسریع روند واکسیناسیون نیازمند بیش از ۹۵ مرکز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز در مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت شهیده عصمت سربیشه‌ای اظهار کرد: در حال حاضر واردات واکسن به کشور از شتاب بالایی برخوردار شده است. در این مرکز واکسیناسیون روزانه در حدود سه هزارو ۵٠٠ تزریق واکسن انجام می‌شود که به دلیل ظرفیت‌های بالای این مرکز افزایش تزریق روزانه تا ۱۰ هزار واکسن نیز وجود دارد.

او ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۱٠ مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده است. حفظ سلامتی مردم در هنگام تزریق واکسن از اولویت ستاد کروناست و سیاست وزارت بهداشت پرهیز از هرگونه ازدحام و شلوغی در مراکز تلقیح واکسن است.

زالی بیان کرد: امروزه بیشتر مراکز واکسیناسیون به صورت دو شیفته کار می‌کنند و تهران نیازمند راه اندازی بیش از ۹۵ مرکز واکسیناسیون است.

او گفت: تا عصر دیروز شش میلیون و ۸۲۵ هزار نفر دز اول و دو میلیون و ۹۳٠ هزار نفر از مردم تهران دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

در ادامه مراسم سردار اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: تمام امکانات خود را برای مقابله با بیماری کرونا در کشور قرار داده ایم و امروزه بیش از ۲٠ هزار دز واکسن در بین مراکز نیروی زمینی سپاه تزریق می‌شود.

او گفت: نیروی زمینی سپاه ۱۶ مرکز واکسیناسیون در کشور فعال کرده است و در تهران تا هفته آینده چهارمین مرکز نیز در کلانشهر تهران فعال خواهد شد. نیروی زمینی سپاه ۲۴ بیمارستان سیار را راه اندازی کرده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
در پناه لطف ایزد منان همیشه پایدار و سلامت باشید.
0
0