۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۶۹۰۰۸۹

برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منوط به مشخص شدن معاون فرهنگی ارشاد

برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منوط به مشخص شدن معاون فرهنگی ارشاد
امسال با توجه به شیوع کرونا در کشور و یکسان نبودن میزان شیوع آن در تمام شهر‌های کشور بنا شده دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، در شرایط کرونایی کشور، سال گذشته نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار نشد. اما برای جبران خسارت ناشی از کرونا به ناشران، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار شد و تمام مخاطبان کتاب از سراسر کشور در بهمن ماه سال گذشته به سایت نمایشگاه مجازی کتاب مراجعه و کتاب‌های مورد نیازشان را تهیه کردند.

امسال هم با توجه به شیوع کرونا در کشور و یکسان نبودن میزان شیوع آن در تمام شهر‌های کشور بنا شد، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار شود. براساس پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان محسن جوادی، معاون فرهنگی دولت دوازدهم زمان برگزاری آن را نیمه دوم سال جاری اعلام کرد و گفت ممکن است در بهمن ماه مصادف با سالگرد برگزاری نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار شود.

کار‌های اجرایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران که مجری برگزاری آن است، ادامه دارد. پیشرفت بیشتر کار‌های اجرایی و هماهنگی آن به مشخص شدن معاون فرهنگی وزارت ارشاد دولت سیزدهم بستگی دارد.

باوجود گمانه زنی‌هایی که در این باره وجود دارد، هنوز حکمی در این باره صادر نشده است تا کار‌های اجرای نمایشگاه مجازی تهران با سرعت بیشتری انجام شود.

ارسال نظرات