۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۹۰۱۸۵

بازدید مسؤول دبیرخانه شورای عالی از معاونت تبلیغ حوزه

بازدید مسؤول دبیرخانه شورای عالی از معاونت تبلیغ حوزه
مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه از معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه به منظور بازدید از معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در این معاونت حضور پیدا کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین اخویان رئیس بازرسی شورای عالی و حجت الاسلام و المسلمین صالحی مسئول طرح و برنامه شورای عالی از بخش‌های مختلف معاونت تبلیغ بازدید و نشستی با مدیران این معاونت برگزار کردند.

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت تبلیغ پرداخت.

سپس مسئول دبیرخانه و رئیس بازرسی شورای عالی با حضور در مدیریت‌های معاونت تبلیغ، از نزدیک با فعالیت‌های این معاونت آشنا شدند.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان از تلاش‌های این معاونت تبلیغ تقدیر نمود و اظهار داشت: تبلیغ، میوه نهال حوزه و محصول حوزه است و تربیت مبلّغ یکی از مهمترین اهداف حوزه می‌باشد. مقدس ترین کار در حوزه، تبلیغ دین است و به همین میزان باید به آن توجه نمود. متأسفانه گاهی در میان برخی حوزویان نگاه حداقلی به تبلیغ می‌شود که این نگاه باید اصلاح گردد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود:‌ در گذشته تبلیغ فقط در منبر خلاصه می‌شد و مردم استقبال خوبی از منابر و سخنرانی‌ها داشتند و سخنوران مشهوری بودند که با اخلاص و عمل صالح به خوبی تبلیغ دین را انجام می‌دادند؛ همچنان که در حال حاضر نیز این گونه تبلیغ رونق دارد؛ اما شرایط کنونی متفاوت از گذشته شده و همه چیز تغییر کرده است. ابزارها و شرایط تبلیغی متفاوت شده و شبهات و رقبای تبلیغ دینی زیاد شده‌اند.

وی، سیاستگذاری جهت مقابله با هجمه‌هایی که علیه دین و اسلام ناب محمدی می‌شود را لازم دانست و گفت: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه، باید مرجع تبلیغ دین باشد. هنر معاونت تبلیغ باید شناسایی استعدادهای مختلف طلاب در تبلیغ دین باشد و در جذب طلاب به توانمندی‌های ویژه آنان توجه و عنایت خاصی شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هو الله
Iran, Islamic Republic of
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
این سرگشیها در بهبود اوضاع مدارس نیز تدارک شود.
0
0