۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۹۰۱۹۶

ویژه برنامه های حماسی و جذاب رادیو معارف بمناسبت هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه های حماسی و جذاب رادیو معارف بمناسبت هفته دفاع مقدس
رادیو معارف در پاسداشت هفته دفاع مقدس برنامه های جذاب و متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف در برنامه صبحگاهی  مهربان باشیم به تشریح برنامه های رادیو معارف در هفته دفاع مقدس پرداخت وبا اشاره به لزوم بزرگداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس بر این نکته تاکید گفت : روایت ایثار و مقاومت هشت ساله ملت ایران نباید در یک هفته خلاصه شود و این هفته باید نماد و بروز آثار یکساله رسانه ها و مجموعه های فرهنگی در موضوع دفاع مقدس باشد .  بنابراین رادیو معارف با عبور از نگاه تقویمی با تدارک برنامه های متنوع در طول سال سعی کرد یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارد  از این رو  رادیو معارف هرروز متبرک به نام شهدا و ایثار گران باشد.

دکتر کاویانی ضمن یاد آوری برنامه های  جاری دفاع مقدس در طول سال به گوناگونی قالب ها و ساختارمتنوع همچون  مستند  مثل خط مقدم ؛ برنامه مجله ای یاد یاران، مدرسه عشق  وساخت آیتم های جذاب میان برنامه ای همچون کبوتران مهاجرو یک روایت یک حماسه در برنامه های زنده اشاره نمود .

مدیر رادیو معارف با بیان این نکته که اوج نمایش قدر دانی از حماسه سازان هشت سال دفاع در هفته  دفاع مقدس  است گفت : رادیو معارف تدارک ویژه ای برای این هفته دیده است  .  وی از اعزام تیم برنامه ساز  برنامه مهربان باشيم در  دو روز اول هفته دفاع مقدس، به استان  حماسه و ایثار خوزستان خبر داد و گفت : برنامه مهربان باشیم یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صبحگاهی رادیو معارف است که به پاس قدر دانی از مردم ایثار گر و مقاوم خورستان مهمان مردم خون گرم خوزستان خواهد شد.

مدیر رادیو معارف  به طراحی ویژه برنامه زنده جذاب با آیتم های متنوع و مهمان ویژه در روز 31 شهريور آغاز هفته دفاع مقدس، اشاره نمود و گفت : در طول هفته دفاع مقدس برنامه حماسه ماندگار که خدمات اصناف و اقشار را در دوران دفاع مقدس روایت می کند بر روی آنتن رادیو خواهد رفت . همچنین مسابقه ای با همكاري تيپ 83 امام صادق(ع) در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است . و هر روز به ۵ نفر جائزه ارزنده اعطا خواهد کرد .

دکتر کاویانی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای نشر فرهنگ دفاع مقدس از طراحی مسابقه با موضوع خاطرات و عکس نوشته های دفاع مقدس در مدیریت فضای مجازی رادیو معارف خبر داد و اظهار امید واری کرد که مخاطبان از این برنامه های متنوع استفاده ببرند .

ارسال نظرات