۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۹۰۳۱۲
امام جمعه بروجرد:

دوران دفاع مقدس، نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

دوران دفاع مقدس، نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است
لرستان - حجت الاسلام حسینی دوران دفاع مقدس را درس بزرگ تاریخی دانست که نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و گفت: ارزش های آن دوران باید برای نسل امروز بازگو شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس آزمون مردان بزرگ بود که با توکل به نیروی ایمان برای این نظام مقدس عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبیین ارزش های آن دوران بین نسل امروز تأکید کرد و افزود: دوران هشت سال جنگ تحمیلی نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دفاع از جان، مال، سرزمین و وطن در همه جوامع انسانی ارزشمند است، اظهار کرد: این دفاع زمانی مقدس خواهد شد که دفاع در حفظ ارزش‌ها بیش از جان و مال مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تبیین و پاسداشت دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: بازگو کردن و نهادینه سازی ارزش های دوران دفاع مقدس مهم ترین عامل در تربیت نسلی انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام در سایه رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و ایثار و ازخودگذشتگی بزرگ مردانی به ثمر نشسته است و امروز همه ما برای ادامه راه انقلاب و حفظ ارزش های آن باید تلاش کنیم./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات