۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۹۰۵۰۸
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

فرهنگ شهادت رمز جاودانگی و عزت مسلمین است

فرهنگ شهادت رمز جاودانگی و عزت مسلمین است
هرمزگان ـ حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: بیگانگان دست به دست هم داده اند تا فرهنگ شهادت که رمز جاودانگی، عزت و آسایش مسلمانان است به حاشیه برود.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده پنجشنبه شب در آیین مهیمانی لاله ها در گلزار شهیدان بندرعباس، اظهارداشت: جهاد دری از درهای بهشت و شهادت قله ای است که جز مردان واقعی راه ایثار و شهادت به این قله حیات بخش دست نمی یابند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران اگر عزت و سربلند است، همه آن مدیون مجاهدت ها و ایثارگری ها و خون پاک شهدا هستیم.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه فرهنگ شهادت موحب هراس دشمن از اسلام شده است، بیان کرد: امروز تمامی رسانه های بیگانه و معاند جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم داده اند تا فرهنگ شهادت که رمز جاودانگی ، عزت و آسایش مسلمانان است به حاشیه برود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده توصیه کرد: امروز بر همه کسانی که دل در گرو ارزش های اسلامی دارند به ویژه اصحاب قلم، فرهنگ و هنر این کشور از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری کنید.

وی در پایان خطاب به خانواده های شهدا افزود: راه شهدای شما متوقف و قطع شدنی نیست این راه باید با پاسداری از حرمت خون شهدا تا تحقق تمدن نوین اسلامی و تشکیل حکومت صاحب ولی عصر(عجل) ادامه داشته باشد./1400/د101/

ارسال نظرات