۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۹۰۵۱۰

بازدید آیت الله رئیسی از روند تکمیل سد مخزنی کنجانچم ایلام

بازدید آیت الله رئیسی از روند تکمیل سد مخزنی کنجانچم ایلام
رییس جمهوردر محل سد مخزنی کنجانچم واقع در شهر مهران استان ایلام حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این سد، روند احداث و تکمیل را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رییس جمهور بلافاصله پس از ورود به ایلام در محل سد مخزنی کنجانچم واقع در شهر مهران استان ایلام حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این سد، روند احداث و تکمیل و سامانه‌های متصل به آن را مورد بررسی قرار داد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بازدید از سد کنجانچم با توضیحات کارشناسان و مهندسین این پروژه، در جریان مزیت‌ها و اهداف احداث و تکمیل این سد و نیز اجرای طرح سامانه‌های انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی مناطق گرمسیری قرار گرفت.

رییس جمهور که در بازدید از این سد از سوی وزیر نیرو همراهی می شد با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح ها و پروژه های در دست احداث از جمله سد کنجانچم، و استفاده مردم از ثمرات آن،گفت: وعده ها درمورد اجرای طرح ها و پروژه ها باید زودتر عملی شود و تاخیر در تحقق وعده های داده شده به مردم حتما موجب کاهش سرمایه های اجتماعی خواهد شد.

کاهش اثرات خشکسالی و تامین نیازهای آب شرب، صنعت و توسعه کشاورزی استان‌های ایلام و کرمانشاه از رودخانه‌های مستقل مرزی از حوزه سیروان، تبدیل مناطق محروم گرمسیری به نمادی از پیشرفت و توسعه پایدار و تلاش برای حل مشکلات بیکاری و توسعه کشاورزی از جمله اهداف اجرای طرح سامانه‌های انتقال و شبکه‌های آبیاری و زهکشی مناطق گرمسیری است.

ارسال نظرات