۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۹۰۷۶۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مواضع اصولی و انقلابی علامه حسن زاده آملی الگویی برای جامعه است

مواضع اصولی و انقلابی علامه حسن زاده آملی الگویی برای جامعه است
مازندران - امام جمعه ساری به مواضع اصولی و انقلابی علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و گفت: ایشان همواره در خط مقدم دفاع از ولایت و رهبری بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی گفت: این عالم پارسا ده ها سال با مجاهدت علمی، مردم داری، ساده زیستی، زهد و تقوا با نفوذ در بین مردم به وظیفه هدایت گری مشغول بودند.

وی، ارتحال علامه حسن زاده آملی را به حق ثلمه ای بزرگ برای جهان اسلام و ایران اسلامی دانست و افزود: جهان اسلام امروز عزادار ارتحال این عالم پرهیزکار و با تقوا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، از علامه حسن زاده آملی به عنوان شخصیتی کم نظیر در جهان اسلام یاد کرد و گفت: قلب ما با رفتن حضرت علامه برای همیشه دردمند شده است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به مواضع اصولی و انقلابی علامه حسن زاده آملی در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان همواره در خط مقدم دفاع از ولایت و رهبری حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری از علامه حسن زاده آملی به عنوان چشمه معرفت یاد کردند، افزود: این تعبیر نشان دهنده عمق ارتباط دو این بزرگوار نسبت به هم است که باید از این مسأله الگو و درس بگیریم.

وی با اشاره به حضور خیل عظیم علاقه مندان به علامه حسن زاده آملی در مراسم تشییع امروز، خاطرنشان کرد: این حضور بی نظیر نشان دهنده عشق و علاقه مردم به ساحت فقاهت و مرجعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مواضع انقلابی علامه حسن زاده آملی را بسیار ارزشمند دانست و با بیان این که باید از این مواضع به حق الگوی بگیریم، تصریح کرد: چنین روحانیت انقلابی باید الگوی جامعه قرار گیرد و نباید بگذاریم فضای جامعه به سمت روحانی نماها برود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مازندران و آمل همواره انقلابی بوده و خواهند ماند، تأکید کرد: امروز باید روحیه انقلابی و ولایی در جامعه بیشتر تقویت شود./950/پ۲۱۰/

ارسال نظرات