۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۹۰۸۵۶

لبیک کاربران شبکه‌های اجتماعی به فرمان جهاد در فضای مجازی

لبیک کاربران شبکه‌های اجتماعی به فرمان جهاد در فضای مجازی
کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به فرمان جهاد در فضای مجازی توسط رهبر انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب در انتهای مراسم اربعین حسینی که در حسینیه امام خمینی برگزار شد، ضمن تقدیر از دانشجویان به بیان نکات مهمی درخصوص اهمیت و ضرورت روشنگری فعالان دانشجویی پرداختند و کلیدواژه «جهاد تبیین» را مطرح کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روشها و ابزارهای مختلف، حرکت تبیینی را خنثی‌کننده هجمه‌های تبلیغاتی دانستند و افزودند: شما دانشجویان عزیز که میوه دل ملت و امید واقعی کشور هستید با اهمیت دادن به مسئله تبیین حقایق، هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام‌زدایی کنید.

محسن مهدیان کارشناس رسانه در این رابطه نوشت: امروز در روز اربعین، در ساعاتی که بسیاری به حق در پی راه پیمایی و عزاداری اند و شاید انتظار می کشیدند تا رهبرانقلاب سخنی از دل سوختگان اربعین حسینی بگوید، از قیام زینبی فرموند و اینکه نهضت تبیین زینب کبری مکمل قیام سیدالشهدا بود که الحق کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

فرمودند اگر بخواهم به زبان روضه بگویم در روز اربعین، زینب کبریٰ آمد گزارش کار به امام حسین (علیه‌ السّلام) دهد و از سختی های راه تبیین بگوید.

فرمان برای جریان های انقلابی در روز اربعین صادر شد. امتداد راه حسین صرفا در عزاداری و راه پیمایی و هیات داری نیست. امتداد راه حسین در زینبی شدن است. چون زینب کبری باید علم روشنگری برداشت که جهاد در تبیین است. فرمودند هرکس هرکجا ست به قدر خود پیرامون خود را روشن کند. برای این راه منتظر این و آن نباید ماند.

راه حسین در افشاگری علیه اهریمن است. دشمن ذهن مردم را هدف گرفته است. با هر خبر منفی از گوشه و کنار خیال نکنیم باید از جمهوری اسلامی تقاص گرفت. دشمن با بزرگنمایی اخبار منفی ذهن مردم ایران را به گروگان گرفته است تا از راه طی شده پشیمان و از آینده ناامید شوند.

خطا اینجا هم هست مثل همه جای عالم. حکومت معصوم نیز عصمت از خطای این  و آن نبود. هرچند خطا را نباید نادیده گرفت و باید بر آن شورید. اما نقشه کلان دشمن را ببینیم. خطا که هیچ؛ داشته هاو دارایی ها و نعمات این مردم را تحریف و چون چماق بر سر آنها می زنند.  

فرمودند جهاد کنید و با تمام قوت خودتان را مجهز کنید. و البته تذکر دادند جهاد با اخلاق و عقلانیت و پرهیز از تهمت و دروغ و فریب. با صاحب اربعین عهد ببندیم بر این قیام.

لبیک کاربران شبکه‌های اجتماعی به فرمان جهاد در فضای مجازی رهبر انقلاب 
کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این فرمان جهاد در فضای مجازی توسط رهبر انقلاب لبیک گفتند و با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی هشتگ «جهاد تبیین» را داغ کردند که در ادامه برخی از این پیام‌ها از نظرتان می‌گذرد.


لبیک کاربران شبکه‌های اجتماعی به فرمان جهاد در فضای مجازی

لبیک کاربران شبکه‌های اجتماعی به فرمان جهاد در فضای مجازی

لبیک کاربران شبکه‌های اجتماعی به فرمان جهاد در فضای مجازی 

ارسال نظرات