۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۹۰۸۶۴
معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب:

نگاه اساتید حوزوی باید به آموزش حضوری باشد نه مجازی

نگاه اساتید حوزوی باید به آموزش حضوری باشد نه مجازی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: علی رغم توسعه تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی در بحث آموزش بازهم آموزش حضوری راندمان بسیار بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در نشست با معاونین مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: جامعه تحت هر شرایطی که باشد باید نگاه ما به مسایل آموزشی نگاهی تخصصی و جامع باشد.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: نباید رویدادهای طبیعی و غیرطبیعی خللی در روند آموزش در کشور به ویژه در حوزه های علمیه به وجود آورد زیرا اگر این خسارت ها تاثیرات خود را داشته باشند، در دراز مدت صدمات جبران ناپذیری خواهیم داشت.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هیچ مرجع رسمی و غیررسمی نمی تواند به صورت قاطع پایان پاندومی کرونا در جهان را اعلام کند، بنابراین با توجه به این شرایط بسیار ویژه و خاص نباید اجازه دهیم روند آموزش ها در حوزه های علمیه قربانی این موضوع شود.

حجت الاسلام رضوانی زاده با تاکید بر اثربخش بودن آموزش حضوری، گفت: تجربه ثابت کرده است که علیرغم توسعه تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی در بحث آموزش و... بازهم آموزش حضوری و چهره به چهره راندمان و خروجی بسیار بالایی دارد، بنابراین نگاه و توجه اساتید حوزوی باید به آموزش به صورت حضوری باشد نه مجازی.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب افزود: همچنین از طلاب درخواست داریم که تا عادی شدن وضعیت جامعه در بحث ویروس منحوس کرونا همچنان ادامه تحصیل خود را در فضای مجازی ادامه دهند و در صورت ضرورت و... با اساتید حوزوی به صورت حضوری دیدار داشته باشند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود افزود: البته ناگفته نماند که در طول 20 ماهی که عملا مراکز آموزشی به ویژه حوزه های علمیه به علت کرونا تعطیل شده اند، بسیاری از اساتید با روحیه جهادی ادامه آموزش ها را در فضای مجازی دنبال می کنند که این کاری ارزشمند است./1400/پ210/

ارسال نظرات