۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۹۰۸۶۶
امام جمعه همدان:

هیچ اولویتی در همدان بالاتر از حل مشکلات مردم نیست

هیچ اولویتی در همدان بالاتر از حل مشکلات مردم نیست
همدان ـ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: هیچ اولویتی در استان همدان بالاتر از پیگیری کارها برای حل مشکلات مردم و توسعه استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی دیدار و گفت وگو کرد، این جلسه با حضور سردار مظاهر مجیدی؛ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، سردار «مهدی فرجی»؛ جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان و «مصطفی آزادبخت» معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در این دیدار ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) بر همدلی و تلاش مسؤولان برای فراهم کردن بستر رشد و توسعه استان و همچنین حل مشکلات مردم تاکید کرد.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه حاشیه‌ سازی، تصریح کرد: هیچ اولویتی در استان همدان بالاتر از پیگیری کارها برای حل مشکلات مردم و توسعه استان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه خدمتگزاران، تسریع برای پیگیری، پاسخگویی و تحقق مطالبات مردم را از وظایف اصلی دولتمردان برشمرد.

امام جمعه همدان همچنین از حضور با شور و شعور مردم خداجوی استان در آیین های ویژه عزاداری اربعین شهادت امام حسین(ع) قدردانی کرد./1400/د101/

ارسال نظرات