۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۹۰۹۱۱

خسارات دولت روحانی از زبان عباس عبدی

خسارات دولت روحانی از زبان عباس عبدی
با گذشت زمان اصلاح طلبان نیز کم کم از خسارت های دولت روحانی آمار می دهند اما تقصیر را گردن نمی گیرند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روزنامه اعتماد یادداشتی با عنوان «جمعیت ایرانیان مهاجر در 3 سال گذشته بیش از دو برابر شده است»، را منتشر کرده است.

در بخشی از این یادداشت که به قلم عباس عبدی نوشته شده، آمده است: مهاجر در 3 سال گذشته بیش از دو برابر شده است. نکته مهم اینکه 30 درصد آنان را متخصصان تشکیل می‌دهند. بقیه نیز کمابیش افراد حرفه‌ای هستند و کارکنان مشاغل ساده فقط حدود 7 درصد کل مهاجران ایرانی را تشکیل می‌دهد.

وی اضافه می کند: عوامل خروج آنان فقط پایین بودن دستمزد نیست، بلکه احساس بی‌توجهی به آنان بیش از هر چیز دیگری عذاب‌دهنده است.

حال سوال این جاست که مسئولیت عملکرد این سه سال فاجعه بار با کدام مدیر کشور بوده است؟ افزایش نارضایتی متخصصان و تحصیل کردگان کشور، محصول مدیریت کدام دولت است؟ 

اما جناب آقای عبدی در این زمینه سکوت اختیار کرده اند و گویی عامل مشکلات کشور را نمی بینند، عامل مشکلات کنونی کشور دولت مطلوب ایشان، دولت تدبیر و امید بود.

سوال دیگری که ذهن خوانندگان این یادداشت را درگیر می کند این است که چرا وی این سخنان و انتقادها را در زمان دولت تدبیر و امید مطرح نکرده اند؟ آن زمان که رفت و آمد خوبی به دولت داشتند می توانستند با این انتقادات به دولت محبوبشان هشدار دهند.

دولت حسن روحانی که با شعار برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی رای آورد، کار را به جایی رساند که نخبگان جامعه از داشتن پاسپورت ایرانی اظهار شرمندگی کنند همچنین دولتی که وعده می داد، مردم را از یارانه 45 هزار تومانی بی نیاز کند، آنچنان تورمی به جای رونق اقتصادی در جامعه ایجاد کرد که عملا 45 هزار تومان رایانه بی ارزش تر از قبل شد.

آقای عباس عبدی این ها دستاورد دولت محبوب شماست، چرا به این دستاوردها با آوردن اسم از مسببان آن اشاره نمی کنید؟ این چالش ها از آسمان برای مردم نیامده است بلکه از جانب دولتی است که شما سنگش را به سینه می زدید.

انتظار می رود این افراد صرفا به جای نشان دادن مشکل، به سراغ ریشه های مشکل بروند، زیرا آسیب ها پیش روی ملت است و نیاز به تکرار و بلندگو نیست بلکه به جای قلم فرسایی در این امور، از پیشگاه ملت ایران بابت حمایت های غلط خود عذرخواهی کنند.

ارسال نظرات