۰۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۹۰۹۳
رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر:

در راه دفاع از رهبری باید با جان و دل آماده باشیم

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر در جمع طلاب بسیجی مازندران، تبعیت از ولایت فقیه را برای همگان یک تکلیف دانست و گفت: همه ما باید در راه دفاع از رهبری باید با جان و دل آماده باشیم.
رئيس بنياد تاريخ پژوهي ايران معاصر
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید‌حمید حسینی روحانی، رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر، روز گذشته در همایش پرچم داران بصیرت و حامیان ولایت که با حضور گسترده طلاب و روحانیان بسیجی مازندران در حسینیه عاشقان سپاه کربلای مازندران برگزار شد، به تلاش دشمن برای ایجاد برخی انحرافات در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه همگان در مقابل این گونه انحراف ها تبعیت محض از ولایت فقیه است.

وی با بیان این که عده ای که ادعای خط امامی بودن می کنند، امروز می خواهند خط امام را مخدوش کنند، تصریح کرد: این گروه ها با برخی شعارهای انحرافی به دنبال رسیدن به این هدف خود هستند.
 
حجت الاسلام روحانی تببین خط امام را یکی از وظایف مهم روحانیان و طلاب دانست و تصریح کرد: با تبیین به موقع و صحیح خط امام راحل توسط روحانیت، بی اعتبار بودن سخنان برخی افراد اثبات می شود.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصربا اشاره به برخی حوادث پس از انتخابات در کشور، برخورد جدی دستگاه قضایی با متخلفان را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی باید با کسانی که ادعا می کردند در انتخابات تقلبی صورت گرفته به شدت برخورد کند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: اگر دستگاه قضا با این گونه متخلفان برخورد نکند، این افراد ممکن است در انتخابات آینده نیز به این گونه ادعاهای پوچ خود ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف طلاب و روحانیان بسیجی در شرایط فعلی کشور اشاره کرد و گفت: امروز روحانیت باید مسائل را به طور شفاف برای مردم بازگو کند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر همچنین به مسأله تقویت بصیرت دینی به عنوان یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز روحانیت و طلاب باید بصیرت دینی را در جامعه تقویت کنند.

حجت الاسلام روحانی همچنین به تلاش دشمن برای بر هم زدن وحدت میان ملت اشاره کرد و گفت: باید با تبعیت از فرامین رهبری وحدت را در میان خودمان حفظ کنیم./پ202
ارسال نظرات