۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۹۰۹۳۶
امام جمعه الیگودرز:

ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه راهکاری مهم برای تحقق آرمان شهدا است

ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه راهکاری مهم برای تحقق آرمان شهدا است
لررستان- حجت الاسلام سرلک بر ضرورت آشنا سازی نسل نو با اهداف و آرمان های شهدا تأکید کرد و گفت: ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه راهکاری مهم برای تحقق آرمان شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در برگزاری یادواره شهدای محله ده محمدرضا که به همت بسیجیان پایگاه حضرت امیر(ع) در مسجد علی بن ابیطالب(ع) الیگودرز برگزار شد، گفت: بقا و پیشرفت انقلاب و کشور مرهون خون پاک شهدا است.

امام جمعه الیگودرز افزود: امروز نیز شهدا هستند که انقلاب، نظام اسلامی، رهبری معظم، کشور و مردم مخصوصا جوانان را یاری می کنند، بنابراین امنیت و پیروزی های ما ثمره دعای خیر شهدا در پیشگاه خدا و اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز ما بخاطر ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است و باید ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود.

حجت الاسلام سرلک ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه را بهترین و کاملترین راهکار تحقق آرمان شهدا عنوان کرد و گفت: سیره و سبک زندگی شهدا از قبیل نماز اول وقت، احترام به والدین و رعایت حق الناس، بهترین و کامل ترین الگو برای جوانان خداجو و اهل معرفت است.

وی عنوان داشت: شهدا با خدا معامله کردند زیرا بخاطر معرفتی که داشتند آنچنان قیمتی پیدا کردند که فقط خدا خریدار آنان شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات