۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۹۱۰۷۳

چهار آسیب جدی در صدا و سیما

چهار آسیب جدی در صدا و سیما
رجائی فر گفت: یکی از آسیب هایی که در صدا و سیما با آن مواجه هستیم مسئله اخبار است که علاوه بر صداقت باید دقت هایی انجام شود که اخبار با هم تناقض و تعارض نداشته باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمدحسین رجائی فر مسئول امور اساتید دانشکده دین و رسانه، با اشاره به آسیب های موجود در صدا و سیما گفت: یکی از آسیب هایی که در صدا وسیما با آن مواجه هستیم مسئله اخبار است که علاوه بر صداقت باید دقت هایی انجام شود که صدر و ذیل و پایان اخبار با هم تناقض و تعارض نداشته باشد.

وی با توجه به ضرورت تولید فیلم های مناسب ابراز داشت: صداوسیما باید فیلم ها و مجموعه های مناسبی مثل مجموعه های مختارنامه و سلمان فارسی که الان درحال کار شدن است و حتی فیلم های غیر مذهبی و طنز را سفارش دهند و حمایت و تولید کند تا از پخش فیلم های مناسب ایرانی به اقناع برسیم و مردم هم کمتر سراغ فیلم های خارجی بروند.

رجائی فر با بیان لزوم مدیریت سلبریتی ها گفت: بعضی از سلبریتی ها در بسیاری از مواقع هیچ فائده ای برای کشور ندارند و مضر هستند چراکه سواد و آگاهی خاصی ندارند و صرفا به جهت بیان یا چهره مناسب گاها نفوذشان در رسانه به حدی می شود که گاهی آنجا را اتاق خلوت خود فرض می کنند که باید نسبت به آن تجدید نظر شود و شاسیته سالاری صورت گیرد.   

در پایان مسئول امور اساتید دانشکده دین و رسانه با اشاره به پخش برخی از تبلیغات بازرگانی خاطرنشان کرد: باید نسبت به تبلیغات بازرگانی تجدید نظر شود چراکه میزان تبلیغات و طرفند ارتباطیش باید به حدی پنهان باشد که مخاطب متوجه آن نشود اما الان اینقدر بعضی از آنها تکرار می شود و سطحی است که همه متوجه آن هستند و نسبت به آن بی توجه می شوند.

ارسال نظرات