۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۹۱۳۳۷
فرمانده کل سپاه:

مدد و یاری شهدا راهگشای انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است

مدد و یاری شهدا راهگشای انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است
سرلشکر سلامی در دیدار با جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم بر استمرار راه نورانی شهدا تاکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

سرلشکر سلامی در این دیدار، از شهدا به عنوان چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسانها یاد کرد و گفت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه های مختلف بوده و هست.

فرمانده کل سپاه از شهدای دوران عزت آفرین دفاع مقدس به عنوان پیشقراولان الگوسازی ایثار و رشادت نام برد و با تاکید بر استمرار راه نورانی شهدا اظهار کرد: امنیت میهن عزیزمان را مدیون ایستادگی و پایمردی شهدای گرانقدری هستیم که نه تنها در دوران حیات طیبه خود ایثارگرانه مجاهدت کردند، بلکه با گذشت بیش از چند دهه از شهادت آنها شاهد اثرگذاری و حضور این الگوهای همیشه جاوید و الهام بخش در تمامی شئون زندگی خود هستیم.

در این دیدار که سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار شریفی مسئول امور ایثارگران سپاه نیز حضور داشتند؛ فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی به ارائه دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات