۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۹۱۳۴۲

دوره جامع تربیت مبلغ مجازی در حال برگزاری است

دوره جامع تربیت مبلغ مجازی در حال برگزاری است
دوره جامع تربیت مبلغ مجازی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1400 تدارک دیده شده که از ابتدای سال جاری تا کنون دوره های گوناگونی برای مبلغین داوطلب اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره جامع تربیت مبلغ مجازی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1400 تدارک دیده شده که از ابتدای سال جاری تا کنون دوره های گوناگونی برای مبلغین داوطلب اجرایی شده است.

در بخشی از این دوره جامع دوره تبلیغ دینی در فضای مجازی با تلفیقی از آموزشهای مهارتی و آموز ش های محتوایی در فروردین ماه برگزار شد؛ اصول پاسخگویی به شبهات فضای مجازی، چالش های امنیتی فضای مجازی و غیرمجازی، تیترنویسی و تکنیک های انتشار ویروسی محتوا از جمله سرفصل های این دوره در نظر گرفته شده بود.

دوره تولید محتوا باگوشی هوشمند نیز یکی از مهمترین بخش های تبلیغ دینی در فضای مجازی بوده که عدم مهارت در این رشته متاسفانه یکی از بزرگترین اشکالات طلاب است؛ آشنایی با محیط کار و ابزارهای نرم افزار متن نگار، آموزش پرده سبز، اصلاح لوگوموشن و آموزش کلیپ استوری، تایپ صدادار نیز از سرفصل های این دوره بود که در میانه اردیبهشت برگزار شد.

همچنین دوره های رسانه شناسی و راهکارهای مدیریت رسانه، کاربری تخصصی شبکه های اجتماعی و پیامرسان، امنیت و حریم خصوصی، مقدماتی فتوشاپ نیز در این دوره جامع در نظر گرفته شده است.

دوره کپسول پریمیر نیز به آموزش مقدمات تدوین در نرم افزار پریمیر پرداخته که از جمله سرفصل های این دوره، «محتوای خاص و حرفه ای برای ساخت کلیپ»، آموزش ایده یابی برای ساخت کلیپ و کار کردن با ابزارهای مهم پریمیر که 13 تا 16 دی ماه برگزار می شود.

بررسی تفاوت دوربین گوشی های هوشمند با دوربین های عکاسی نیز در دوره عکاسی حرفه ای با گوشی موبایل نیز پیش بینی شده است و آموزش ویرایش تخصصی عکس با گوشی هوشمند نیز در این دوره آموزش داده شده است.

دوره طراحی سایت با وردپرس نیز یکی از مهم ترین عناوین این دوره جامع بوده که در 4 روز در آذرماه آموزش داده می شود؛ دوره مقدماتی مستندسازی نیز برای تقویت رشته مهم مستندسازی نیز تدارک دیده شده تا طلاب و مبلغین بتوانند با ساخت مستند در تبلیغ اثرگذار باشند؛ این دوره نیز در دی ماه برگزار خواهد شد.

فایل کامل توضیحات دوره جامع تربیت مبلغ در فضای مجازی در اینجا بارگزاری شده و قابل دریافت است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
نوشتید: فایل کامل توضیحات دوره جامع تربیت مبلغ در فضای مجازی در اینجا بارگزاری شده و قابل دریافت است.
اما فایلی در کار نبود
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
چرا سرویس حوزه و روحانیت همه اخبار تنظیمی را تولیدی ارزشگذاری می کنه بعد سرویس های دیگه کلی باید زحمت بکشند و درجه سوم کم باشه
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
پس کو فایل؟؟؟؟
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
اقدام ارزنده ایست.
1
1
لامعی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
خدا قوت
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
وقتی خبر را کپی پیست می کنید حداقل یه بار بخونید که سوتی نشه آخر خبر نوشته فایل بارگزاری شده که احتمالا در منبع اصلی بوده واین تو کپی پیست دقت نشده است یا فایل را پیوست می کرید یا این خط را حذف می کردید
1
0
ناشناس
United States
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
پس فایلش کو
چرا اینجوری خبر کار می کنید ؟
0
0