۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۹۱۳۶۸

تسلیت امام جمعه تبریز به مناسبت درگذشت خلبان محققی

تسلیت امام جمعه تبریز به مناسبت درگذشت خلبان محققی
آذربایجان شرقی ـ امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت امیرسرتیپ منوچهر محققی، خلبان نام آشنا و پیشکسوت تبریزی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیام تسلیتی درگذشت امیرسرتیپ منوچهر محققی، خلبان نام آشنا و پیشکسوت تبریزی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مردی از خطه آذربایجان و تبریز قهرمان، امیر سرتیپ منوچهر محققی قلب‌هایمان را آکنده از غم و اندوهی جانکاه کرد.

نخبه پرواز و نام آور نیروی فداکار هوایی ارتش که نام پُرصلابتش با رکورد داری در پروازهای برون مرزی و پرواز با هواپیمای جنگی فانتوم بر تارک تاریخ پر افتخار ایران عزیز می‌درخشد.

نام و نشان امیر قهرمان ارتش، سرتیپ دوم خلبان محققی را باید از روزهای پرغرور علمیات‌های بزرگی هم‌چون کمان ۹۹ و عملیات مروارید پرسید.

غروب پرفروغ این قهرمان ملی را به همه یادگاران دفاع مقدس، یاران و هم قطاران این شهید والامقام در ارتش جمهوری اسلامی ایران خصوصاً نیروی هوایی ارتش، خانواده مکرم و همه دوستان و آشنایان این عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و برای روح بلند امیر منوچهرمحققی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
انا لله و انا الیه راجعون
1
0
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
درود بر شرف این بزرگ مردان تاریخ کشورمان که حقیقتا در طول زندگی پر برکتشان برای کشور خدمات بی نظیری داشتند
1
0