۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۹۱۳۸۲

اعلام آمادگی حوزه علمیه یزد برای کمک به هلال احمر این استان

اعلام آمادگی حوزه علمیه یزد برای کمک به هلال احمر این استان
یزد ـ حجت الاسلام و المسلمین شمس گفت: حوزه علمیه یزد آمادگی هر گونه همکاری با هلال احمر را دارد زیرا کمک به انسان ها از بزرگ ترین نعمت های الهی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، جلسه مدیر حوزه علمیه استان یزد امروز با مسئولین هلال احمر استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شمس ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر گفت: حوزه علمیه استان آمادگی هر گونه همکاری با هلال احمر جهت خدمت به مردم را دارد زیرا کمک به نیازمندان و نجات جان انسان ها از بزرگ ترین نعمت های الهی است که شامل حال بعضی از افراد می شود.

مدیر حوزه علمیه استان افزود: طبق آیات و روایات نجات جان حتی یک نفر ارزش بالایی دارد و همانند نجات جان کل جامعه اهمیت دارد و لذا طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان، همواره در تمام عرصه های خدمت رسانی در کنار دیگر سازمان ها و نهادها حضور پررنگی داشته و به این خدمت افتخار می کنند.

وی با بیان اهمیت توانمندسازی طلاب در کمک رسانی به جامعه، بیان داشت: به دلیل حضور موثر و تخصصی طلاب در زمینه خدمت رسانی، دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه ویژه طلاب و روحانیون با همکاری هلال احمر استان برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام شمس افزود: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره تا تاریخ ۲۰ مهر می توانند به سایت مدیریت حوزه علمیه استان به مراجعه نمایند./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات