۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۹۱۵۵۶

استقبال از شهید گمنام در محله بنیاد قم

استقبال از شهید گمنام در محله بنیاد قم
شب گذشته در مراسم سوگواری رحلت پیامبر و شهادت کریم اهل بیت، از شهید گمنام 27 ساله استقبال به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم سوگواری محله بنیاد قم به عطر شهید گمنام، معطر شد.

حجت الاسلام احمد قادری مسئول برگزاری مراسم با اعلام این خبر گفت: در نهمین روز از مراسمات عزاداری دهه آخر صفر، محله بنیاد قم، میزبان شهید گمنام شد.

این فعال فرهنگی با بیان این که هر کدام از شهدای گمنامی که در سالهای بعد از جنگ تا کنون تفحص می شوند، حجت خدا روی زمین هستند، گفت: بحمدالله امروز عطر و رایحه ی بهشتیِ شهید، حال و هوای محله و منطقه ما را طراوت بخشید.

وی گفت: شهید بزرگواری که امروز در محله ما حضور داشت جوان رعنای ۲۷ ساله ای بود که مَردانه در میدان جنگی و عملیاتی فکه در راه خدا جنگیده بود و خون پاکش در عملیات والفجر مقدماتی، بر زمین ریخته بود و بعد از سال ها، میهمان مردم منطقه بنیاد قم شد.

این فعال رسانه ای با اشاره به فعالیت های فرهنگی-تبلیغی که به صورت خودجوش و جهادی توسط جوانان و اهالی منطقه صورت می گیرد، گفت: لازم است که نهادهایی چون بسیج، سازمان تبلیغات، وزارت ارشاد و ... که متولی فعالیت های فرهنگی هستند، از این گونه مراسمات مردمی، حمایت کنند و آنها را تنها نگذارند.

حجت الاسلام احمد قادری ضمن بیان این مطلب که در دو دولت قبل، بیشتر فشار بر فرهنگ و اقتصاد مردم وارد شد گفت: بحمدالله با روی کار آمدن دولت مکتبی و مردمی سیزدهم، همه باید مثل رئیس جمهور پُر تلاشمان، شب و روز نشناسیم و به جای پشت میز نشینی، با عملکرد انقلابی و جهادی، به نظام اسلامی و خون شهدا، خدمت کنیم.

ارسال نظرات