۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۹۱۵۸۵

آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰

آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری رسا، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا ۱۰ آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

 ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: باتوجه به اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ، برخی از پذیرفته شدگان با ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود بوده و متقاضی معرفی به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند می باشند.

او در ادامه تصریح کرد: برای سازمان سنجش آموزش کشور تنهادرخواست هایی قابل پذیرش و بررسی هستند که شامل مصادیق "اشتباه در انتخاب رشته" که جزئیات آن در اطلاعیه امروز مورخ چهارم مهر سازمان سنجش آمده است، باشند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: داوطلبان معترض باید اطلاعیه حاوی موارد "اشتباه درانتخاب رشته" را مطالعه کرده و سپس در سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org درخواست خود را ثبت کنند .

وی تاکید کرد: درخواست ها فقط از روش ذکر شده قابل ثبت است و سازمان سنجش از هیچ طریق دیگری درخواست اشتباه در انتخاب رشته را بررسی نخواهد کرد.
  
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: پذیرفته شدگان در این مرحله باید مطابق برنامه زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی فعلی اقدام نمایند.

او در پایان اضافه کرد: پذیرفته شدگانی که وضعیت آنها در قالب شرایط موارد "اشتباه در انتخاب رشته" نیست، باید تقاضای خود را از طریق دانشگاه محل قبولی برای تغییر رشته یا انتقال و از طریق آیین نامه های مربوطه پیگیری نمایند، زیرا این موارد قابل بررسی در سازمان سنجش نمی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات