۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۹۱۷۹۷

فراخوان مقالات رویکردهای حکمی و هنری در سینما

فراخوان مقالات رویکردهای حکمی و هنری در سینما
شماره آبان ماه ۱۴۰۰ نشریه خردورزی قصد دارد به بررسی رویکرد‌های حکمی و هنری در سینما بپردازد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فراخوان مقاله و یادداشت با موضوع بررسی رویکردهای حکمی و هنری در سینما از سوی رسانه اندیشه و آگاهی فکرت منتشر شد.

در این فراخوان اعلام شده که شماره آبان ماه 1400 مجله تخصصی خردورزی قصد دارد ویژه‌نامه‌ای تحت همین عنوان را منتشر کند. عناوینی همچون فلسفه سینما، سینما و انقلاب، سینما و خانواده، دین و سینما و سینما و آخرالزمان به‌عنوان عناوین اصلی این شماره از نشریه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار و نوشتن مقالات این شماره از نشریه خردورزی تا پیش از ارسال و انتخاب عنوان، حتماً باید موضوع انتخاب شده خود را با آیدی @MRN691 در ایتا و یا تلگرام هماهنگ کنند. همچنین باید اجازه ویرایش و اصلاح مطالب را به این نشریه بدهند که اگر بیش از حد متعارف باشد، به اطلاع نویسنده خواهد رسید. تعداد کلمات ارسالی مطالب و مقالات باید بین 2000 تا 5000 کلمه باشد.

گفتنی است افرادی که پیش از نگارش، عنوان را با آیدی مذکور هماهنگ نمایند، می‌توانند برای مطلب تولیدی خود در صورتی که همراه با رعایت اصول ویراستاری باشد، مبلغی را تحت عنوان حق الزحمه دریافت کنند. 

لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آی‌دی fekrat_net در ایتا مراجعه کنند.

فراخوان مقالات رویکردهای حکمی و هنری در سینما

ارسال نظرات