۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۹۱۸۲۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت از لازمه های توسعه یافتگی است

تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت از لازمه های توسعه یافتگی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: تلاش های شبانه روزی نیروی خدوم انتظامی در برقرار نظم و امنیت خود یکی از علل و بسترهای توسعه یافتگی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مجمد حجتی به مناسبت هفته نیروی انتظامی عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی استان نیروی انتظامی را چشمان بیدار نظام و ملت عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در این سال ها نشان داده است که هم در حوزه جهادی و هم امنیتی همواره نقش آفرین بوده است و همین امر باعث افزایش روحیه ملت ایران و امید به آینده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: تلاش های شبانه روزی نیروی خدوم انتظامی در برقراری نظم و امنیت خود یکی از علل و بسترهای توسعه یافتگی در کشور است، لذا باید گفت که در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور نباید سهیم بودن این نیروی بزرگ و مردمی را فراموش کنیم.

این عالم کرمانشاهی تاکید کرد: امیدواریم که تکریم نیروهای انتظامی را تنها به هفته نیروی انتظامی خلاصه نکنیم بلکه در تمام طول سال برای برقراری امنیت در کنار این نیروی مردمی و انقلابی باشیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به روحیه ولایت مداری و وطن پرستی نیروهای انتظامی بیان داشت: پلیس در ایران از جنس خود مردم است و حضورش در جامعه مایه آرامش می شود، لذا باید مردم اعتماد خود به این عزیزان را بیشتر از قبل نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: بعد از پایان دوران دفاع مقدس همچنان نیروی انتظامی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم این نظام می کند که این یک ارزش ملی برای این سبزپوشان است./1400/پ210/

ارسال نظرات