۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۹۱۹۰۵
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

کشورهای اسلامی و جامعه بین‌الملل فاجعه تروریستی قندوز را ریشه‌ای برطرف کنند

کشورهای اسلامی و جامعه بین‌الملل فاجعه تروریستی قندوز را ریشه‌ای برطرف کنند
حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی ضمن محکومیت فاجعه تروریسی قندوز افغانستان، تصریح کرد: از کشورهای اسلامی می‌خواهم که زمینه این جنایات را به صورت ریشه‌ای برطرف کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی حادثه تروریستی استان قندوز افغانستان و جان‌باختن تعداد زیادی از مردم نمازگزار را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

قال الله تعالی:«و ما نقموا منهم الّا أن یؤمنوا بالله العزیز الحمید»

جنایت ددمنشانه گروهکهای تکفیری و معاند که منجر به خاک و خون کشیده شدن تعداد زیادی از نمازگزاران مظلوم و بیگناه افغانستان و شیعیان  آن دیار گردید، قلب هر انسان آزادیخواه را به درد می آورد.

قطعا تا زمانی که جامعه بین الملل در صدد مبارزه جدی با گروه های تکفیری نباشد و در مقابل این جنایات سکوت کرده و نظاره گر باشند و یا در برخی موارد به تقویت اینگونه افکار پرداخته شود، این جنایات نیز دور از انتظار نخواهد بود.

اینجانب ضمن همدردی با بازماندگان جنایت مذکور در قندوز افغانستان و تسلیت به آنان و آرزوی اجر وافر برای شهدای این عملیات تروریستی، از کشورهای اسلامی و جامعه بین الملل میخواهم که زمینه این جنایات را به صورت ریشه ای برطرف کنند.

همچنین ضروری است که در کشور مظلوم افغانستان دولتی فراگیر که نماینده همه اقشار باشد و با رأی مستقیم آنان انتخاب شود، قدرت را در دست گرفته  و با همکاری همه طوائف و مردم در جهت امنیت و آرامش و پیشرفت این کشور قدم بردارد.

امید است خداوند فرج حقیقی  را برای مستضعفین جهان فراهم آورد.

کشورهای اسلامی و جامعه بین‌الملل فاجعه تروریستی قندوز را ریشه‌ای برطرف کنند

ارسال نظرات